iPad2 batterij snel leeg?

Hai ik heb nwe iPad 2 nu paar weken. Mij valt op dat als de iPad een dag oud op het buro ligt zonder gebruikt te worden (en dus uit staat :-) zo van 100 naar 90% batterijvolume gaat. Nou dacht ik wellicht iets met locatievoorzienngen aan te hebben staan maar hij stond zelfs in de vliegtuigmodus.

Batterij van mn iPhone 4 staat veel langer zonder verlies stand by!

Normaal?
Thanks

Apps écht gesloten? Tweemaal op de homeknop drukken, en je vinger op een app houden, dan KUB je ze afsluiten.

Een iPad staat nooit echt uit, daarom is deze altijd gebruiksklaar en kost dit altijd een klein beetje stroom.
Als je Apps aan hebt staan met push notificatie of 'zoek mijn iPhone/ipad' of automatisch mail synct, of meerdere van deze zaken, dan is 10% batterijverlies op een dag heel netjes.
Als alles uit staat, ook je Apps en wifi dan mag zou het veel minder moeten zijn.

Ik schat zo in dat ik in vliegtuigmodus, dus zonder syncen en alles zo'n 8% batterijverlies na een dag heb.
Kan dat?

Ja

Sterker nog: als ik de iPad een dag of 5 niet aan heb (dat komt wel eens voor:) dan is hij dus gewoon leeg. Mn iPhone heeft dit totaal niet, die staat na een week nog op bijna volle sterkte.

Is dat normaal?

Nee