iPhone 1.1.3 & simlockvrij, hoe updaten naar 1.1.4?

Hoe moet ik men simlockvrije iPhone met FW 1.1.3. Update ?

2e vraag; hoe een 1.1.3 iphone simlockvrij maken? Liefst een zeer goede & uitgebreide info :slight_smile:

Alvast bedankt. [/quote]

De update kun je gewoon via Itunes doen. daarna het toestel unlocken en eventueel jailbreaken met Ziphone.

volgens mij staan hier al een hoop draadjes over. Maar updaten met itunes. En unlocken en jailbreaken met ziphone. Google en je vind ziphone. Erg makkelijk.

www.hackthatphone.com

Staat alles wat je moet doen, heel uitgebreid, per firmware!

Hier precies hoe het moet aub:[url=http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=747/]ZiPhone[/url]

Ik zou je toch willen verwijzen zoals hierboven naar www.hackthatphone.com, en dan Iplus 2.0b te gebruiken. Met ZiPhone zou je jezelf wel eens in de problemen kunnen werken bij een volgende update.

kun je niet die stealthsim gebruiken en dan gewoon updaten? zonder te jailbreaken?

[quote:44cd43abcb="carpebios"]Ik zou je toch willen verwijzen zoals hierboven naar www.hackthatphone.com, en dan Iplus 2.0b te gebruiken. Met ZiPhone zou je jezelf wel eens in de problemen kunnen werken bij een volgende update.[/quote:44cd43abcb]

Waarom denk je dat mss ? Je kan nu bij Ziphone 2.6b kiezen of je de bootloader al dan niet wil downgraden, kies jij daar voor het niet te doen is er geen enkel probleem voor verdere updates. Dus topicstarter kan best gewoon via Itunes updaten naar gewenste firmware en dan simpel met Ziphone Unlocken, Jailbreacken & Activeren. Grtz

PS: Als ik jou was zou ik beter opletten met Iplus 2.0b aangezien deze nog niet perfect bugfree is.

Ik ben net van 1.1.3 naar 1.1.4 gegaan zonder problemen met ziphone! gewoon updaten via iTunes, een keer Ziphone eroverheen, na 4 minuten klaar!

Liever een restore als een update (kan ik je uit eigen ervaring vertellen). Gisteren ook van 113 naar 114 een update gedraaid (dacht even lekker snel hiermee te zijn) daarna zag ik alleen het mooie Appletje :-(

(Even een full restore gedaan waarna hij weer werkte).