iPhone 3G deal T-Mobile voor 5 jaar!

[quote:12352613e1]Gister melden wij dat KPN en Vodafone aangeven op korte termijn met de iPhone 3G te komen. Na 3 maanden zou de exclusieve deal met T-Mobile al verlopen zijn. Vandaag kunnen wij exclusief op iPhoneMedia.nl melden dat dit absoluut onjuist is. T-Mobile heeft met Apple een meerjarige overeenkomst gesloten voor de verkoop van de iPhone 3G in Nederland. Dit is een overeenkomst voor maarliefst vijf (5) jaar!!!! De komende jaren zullen alle nog uit te komen iPhones worden verkocht bij T-Mobile.

[i:12352613e1]Dit bericht is bevestigd door interne bronnen binnen T-Mobile.[/i:12352613e1][/quote:12352613e1]
Bron: iPhone Media

Als het waar is, hebben ze een mooie deal bij T-Mobile.

Je wordt keihard uitgelachen als je over 5 jaar nog met een iPhone 3G staat te bellen.

:wink:

niet te geloven!!! En ik had net bedacht te wachten totdat vodafone met de Iphone komt.

Als dit waar is, word dit niet leuk voor ons. De iPhone is nu peperduur. En kwaliteit van T-mobile is niet te vergelijken met kwaliteit van Apple.

• Met T-mobile heb ik geen bereik tussen Lelystad en Almere. Met Vodafone en Orange wel. Heb nu al een tijdje niet meer Orange maar geen idee hoe het nu zit.

En 3G van 2Mbit jammer. 3G is toch ook 3Mbit.

Ik kan melden: het is waar. KPN mag de komende jaren de iPhone niet leveren en heeft nu ook zijn medewerkers opdracht moeten geven om te stoppen met het verspreiden van valse geruchten. Go T-Mobile! 8)

Lijkt me ERG sterk dit bericht. 5 jaar is erg lang en al helemaal in telefoonland!

KPN heeft zicht vandaag officieel teruggetrokken door niet meer te spreken over de iPhone .. het gerucht zou door eigen personeel de wereld in zijn geholpen. Ze zijn daarentegen nog wel in onderhandeling met Apple?!

@MarcelK … AT&T heeft in Amerika ook een 5-jarig contract met Apple!

Trust me: ik werk bij T-Mobile, de deal is exclusief voor de komende jaren.

Ik kan ook een slecht uitziende 'blog' oprichten en dingen gaan roepen. Maar als ze niet over de iPhone gaan dan gelooft toch niemand me.

>> Vandaag kunnen wij exclusief op iPhoneMedia.nl melden dat dit absoluut onjuist is.
Right. Bronvermelding is niet nodig als het over iPhone’s gaat?

mijn god, waar zijn we nu mee bezig dan? ik wil de iphone met vodafone. dan heb ik tenminste overal dekking

Ja ik wil ook vodafone...veel beter! :cry:

Lijkt me dat de HHHackers hier garen bij gaan spinnen....*S* (ik HOOP dat dat SNEL gebeurt)

Tot die tijd bel ik wel met mijn 1.1.3 :smiley:

[quote:cff219c2cf="iNanc"]Als dit waar is, word dit niet leuk voor ons. De iPhone is nu peperduur. En kwaliteit van T-mobile is niet te vergelijken met kwaliteit van Apple.

• Met T-mobile heb ik geen bereik tussen Lelystad en Almere. Met Vodafone en Orange wel. Heb nu al een tijdje niet meer Orange maar geen idee hoe het nu zit.

En 3G van 2Mbit jammer. 3G is toch ook 3Mbit.[/quote:cff219c2cf]
De dekking van T-Mobile blijkt in Oost-Groningen ook erg slecht te zijn. Vodafone heeft het qua dekking veel beter voor elkaar dan T-Mobile.

[quote:5ef45928ed="Mujeres"]mijn god, waar zijn we nu mee bezig dan? ik wil de iphone met vodafone. dan heb ik tenminste overal dekking[/quote:5ef45928ed]

Succes met jailbreaken dan! :slight_smile:

[quote:aad223bd19="iNanc"]Als dit waar is, word dit niet leuk voor ons. De iPhone is nu peperduur. En kwaliteit van T-mobile is niet te vergelijken met kwaliteit van Apple.

En 3G van 2Mbit jammer. 3G is toch ook 3Mbit.[/quote:aad223bd19]
Totale lulkoek …

Volgens mij niet helemaal hoor. Er zijn meer plekken in Nederland waar T-Mobile een behoorlijk slechte dekking heeft.

[quote:34e4eb0263="Brac"]Ik kan ook een slecht uitziende 'blog' oprichten en dingen gaan roepen. Maar als ze niet over de iPhone gaan dan gelooft toch niemand me.

>> Vandaag kunnen wij exclusief op iPhoneMedia.nl melden dat dit absoluut onjuist is.
Right. Bronvermelding is niet nodig als het over iPhone’s gaat?[/quote:34e4eb0263]Nee … KPN en Vodafone zijn lekker professioneel met hun geruchten?! :sealed:

Sure. Er zijn ook plekken waar KPN slechte dekking heeft, maar daar krijgt KPN nooit de schuld van... Bij T-Mobile is het altijd gelijk het netwerk. Wat is dat toch voor onzin? Waarom pikt iedereen het zo klakkeloos als je bij KPN dropped calls/geen dekking hebt?

Helaas, dat wordt voorlopig dus nog de iPhone 1st gen voor mij, OF uit belgie =)