iPhone 3G S Bestellen

Beste forumleden,

Misschien wel even een leuke vraag: wie gaat er allemaal morgen de iPhone bestellen op tmobile.nl of in de shop zelf? Vanaf morgen start de voorverkoop en moet je 50 euro reserveringskosten betalen die je later weer terug krijgt of word verrekend met je nieuwe abonnement. Ik ben benieuwd vanaf hoe laat je de iPhone kan bestellen, misschien dat ik vanavond om 12 uur even op de site kijk maar denk dat er dan nog niks is toegevoegd. En op de site staat dat de levertijd 6 weken is. Zou misschien wel betekenen dat ik iPhone pas eind juli binnen heb, dat zou een beetje jammer zijn maar daar hopen we niet op natuurlijk.
En wat is eigenlijk het voordeel van de iPhone in de winkel halen of in de T-Mobile online shop kopen? Krijg je dan alles thuis gestuurd + papieren etc.? Ben benieuwd hoe dat gaat, iemand ervaring, graag reacties!
Bedankt.

Mijn abo verloopt de 15e volgende maand. Als ik nu reserveer. Wat gebeurt er dan met mijn abonnement?

het gedeelte van My T-Mobile waar je je contract kan verlengen, ligt er inmiddels al uit... dus ik denk dat ze gewoon vannacht gaan laten inschrijven...

Ik lig al voor de virtuele deur met mijn slaapzak…

Bij de shop zie ik alleen nog maar de iPhone 3G staan dus denk dat het nog wel even duurt, ze zijn wel bezig dus hoop eind van de avond is een bestelling te plaatsen!

Maar hoe heb je de iphone sneller in handen, door online te bestellen of in de winkel ?

Dat vraag ik me dus ook af, want als ik em niet voor 15 Juli heb dan loopt men contract af. Wat dan?

Stel ze sturen de iPhone 3GS volgende week donderdag op, je bent er vrijdag niet als de post langs komt. Dan heb je zaterdag nog een kans maar als je er dan weer niet bent dan kan je hem pas maandag op het postkantoor ophalen.

Als je hem in de winkel besteld dan moet je hem afhalen neem ik aan. Als je vrijdag niet kan, dan kan je zaterdag nog. Dus ik bestel hem gewoon in de winkel, dan sluit ik meteen een verzekering af. (ja ik sloop vaak mijn telefoon, dus voor een iPhone waar ik 2 jaar aan vast zit is het wel handig).

Grommerdegrom... Lig ik met mijn virtuele slaapzakje voor de virtuele deur van de virtuele winkel, is dat hele kreng nog niet te vinden... Ik ben virtueel boos en spreek er virtuele schande van!

BESTELD en 2 mailtjes gehad, helemaal super en nu maar afwachten :D

Raar want volgens t-mobile kan je pas bestellen tussen 9 en 10 (online), hoe heb jij besteld ? Ik ga rond 10 uur naar de t-mobile shop, is vlak bij mijn school. En nu maar hopen dat hij snel beschikbaar is.

Ik heb hem online besteld, kijk zelf maar hij staat er toch echt! :o

Ja ik zag hem er ook al tussen staan, maar t-mobile zei dat het niet kon en dat veel mensen het probeerden (zie hun blog). Hopelijk gaat alles goed als straks veel mensen hem gaan bestellen.

Dat is dan lekker stom van mij want dan krijg ik straks 2 bestellingen, en het gekke is dat ik gewoon 2 mailtjes heb gehad met alle gegevens daarin! Shit..

Zijn de 2 mailtjes hetzelfde dan ? ik kan me niet bedenken dat als je een keer besteld er twee krijgt. Waarschijnlijk is het gewoon goed bij jou, anders zou ik even bellen voor de zekerheid.

Volgens mij is hier alles goed gegaan want heb ook ordernummer gehad enzo dus.. En het zijn niet 2 dezelfde mailtjes, gewoon 1 van de bestelling met het bestellingsnummer en 1 mailtje met de status van bestelling. Ben benieuwd of de rest dit ook krijgt, denk het wel..

Ja het zal vast wel goed zijn. Ik probeerde vanmorgen ook te bestellen, maar ik had geen tijd meer. Dus dan maar zo in de shop. Ook raar dat t-mobile hem erop zet en zegt dat het nog niet kan, en ondertussen kan het wel. Ben benieuwd hoe lang de mensen die hem vandaag al bestellen moeten wachten. Ik kan me niet voorstellen dat we echt 6 weken moeten wachten.

Ik heb hem besteld!!!! :D :D :D :D

(bij de Xando in Zwolle)

Tenet even voor de zekerheid gebeld en alles was gewoon goed besteld dus hoop dat ik hem snel in huis heb! Ik kan me ook haast niet voorstellen dat het nog 6 weken duurt maar op een maandje moet je toch wel rekenen denk! Gefeliciteerd Leon_R

Maandje!? Dat hoop ik toch niet! Dat zal dan wel heel slechte service zijn... Ik heb 'm zojuist ook besteld (32GB white) en kreeg ook gewoon order-nummer etc. Ik wil 'm echt op de release datum hebben!

Oke iets minder dan een maand dan. MarvinE, jij kreeg ook 2 mailtjes: 1 met bestellingsbevestiging met gegevens etc. en 1 met status bestelling met ordernummer? Op de release datum krijg je hem sowieso niet denk. Maar ik heb geen ervaring met bestellen in de online shop bij T-Mobile dus wacht het rustig af..