iPhone 3g sync'ed niet met mijn adresboek

Ik heb een iPhone 3g (iOS 3.1.3), ik gebruik iTunes 10.5 (versie 141) en Mac OSX Lion 10.7.2

Mijn probleem:
Bij het syncen met iTunes worden de gegevens van mijn adresboek (in Lion) niet meer op de iphone geplaatst.

Wat nog wel werkt:
Ik heb de optie wel EN niet gebruikt waarmee de gegevens op de iphone overschreven worden met de adresboek in Lion.
Het toevoegen van een losse podcast/notitie/muziek gaat allemaal zonder problemen (dit lukt dus WEL).

De oplossing:
Geen idee meer...

Ik heb nog geprobeerd om iTunes via Timemachine terug te zetten naar de vorige versie.
Dan komt deze melding die aangeeft dat dit niet kan.[img]/uploads/community/e8b75337b2d14af64381e10d23d20f5917f62aeb_0.png[/img]

Heb je toevallig icloud geactiveerd? Dat deed ik en toen liep de sync ook niet meer. Na het uitschakelen en nog wat gerommel was alles weer ok. Ik heb wel 4.2.1. op mijn 3G

[quote=Brandgoose url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-3g-synced-niet-met-mijn-adresboek#post-2319251 time=1320422304]Heb je toevallig icloud geactiveerd? Dat deed ik en toen liep de sync ook niet meer. Na het uitschakelen en nog wat gerommel was alles weer ok. Ik heb wel 4.2.1. op mijn 3G[/quote]

Dit was de oplossing:
-iCloud sharing van de contacts uitgezet
-gesynced
-Contacts zijn er weer