iPhone 3G unlocked!

Nee, niet het DEVteam. Ook geen software oplossing, maar een Braziliaanse variant op de Turbosim/ Stealthsim methode.

Via: Appleminded
http://www.appleminded.nl/2008/07/16/iphone-3g-unlocked/

Bron: Engadget
http://www.engadget.com/2008/07/16/hands-on-with-desbloqueiobrs-iphone-3g-unlock/

we will we will unlock U

Maar wat hebben wij betalende 3G -eigenaren eigenlijk aan de unlock? Of is dit puur voor de 1.0 iPhones?

Als je in het buitenland bent - koop je gewoon een lokale sim... Scheelt flink wat qua kosten. Of als T-mobile slecht bereik heeft in je regio. Bijvoorbeeld.

Nou GEWELDIG joh, dat je dit even komt melden. Ga je vanavond maar eens lekker unlocken!

Oud nieuws... Was eergisteren al bekend.

[quote:63827d23ef="napoje"]Nou GEWELDIG joh, dat je dit even komt melden. Ga je vanavond maar eens lekker unlocken![/quote:63827d23ef] Ennnn, de gezellige sfeer zit ook in dit draadje, bedankt!

[quote:8625513322="Martijn Snels"]Oud nieuws... Was eergisteren al bekend.[/quote:8625513322]

Hou toch eens op met dat ‘was al bekend’.
Zo lang het nog niet in dit forum stond was het nog niet bekend (in dit forum)!
Als het er wel in stond zet dan de link erbij.
IPV alleen maar wijs een opmerking dumpen.

[quote:b2e24235c2="Martijn Snels"]Oud nieuws... Was eergisteren al bekend.[/quote:b2e24235c2] Toen was bekend dat ze beweerden het te kunnen, maar was niet zeker of het fake was of echt.

Eigenlijk zouden ze deze illegale praktijken moeten bannen van OMT!

Gaat toch nergens over! Hacken, unlocken, jailbreaken… Echt iets voor PC-gebruikers

[quote:b6b9201a8a="OrdinAir"]Eigenlijk zouden ze deze illegale praktijken moeten bannen van OMT!

Gaat toch nergens over! Hacken, unlocken, jailbreaken… Echt iets voor PC-gebruikers[/quote:b6b9201a8a]Uhuh, net als muziek downloaden, dat doen wij brave maccers niet!

Inderdaad - wat was het ook alweer. 60% van alle iphone's eerste generatie zijn gehackd. Allemaal PC-guys?

Typisch PC

[quote:db77afcb71="OrdinAir"]Eigenlijk zouden ze deze illegale praktijken moeten bannen van OMT!

Gaat toch nergens over! Hacken, unlocken, jailbreaken… Echt iets voor PC-gebruikers[/quote:db77afcb71]

Ene OrdinAir - bedankt voor die Torrent die je me laatst mailde…
Of is dat ook illegaal.

Oe, een moraalridder in the house.

Heb je de iPhone 1 ook gehad? Hoe verschrikkelijk handig was het niet dat je hem kon jailbraiken en andere dan apple software op kon draaien?

Is het niet fijn dat je op je mac ook andere programma’s dan alleen die van Apple kan draaien? Zijn er op jouw computer helemaal geen applicaties die door Apple niet zo lief gevonden worden? (Little Snitch en zo voort)

Wees blij dat het kan, discussier zinnig mee of schrijf een brieve naar Steve ofzo…

Nu de software methode nog! :D

Ik zei toch 'EIGENLIJK' :evil:

uiteraard ben ik zelf ook schuldig aan het e.e.a :stuck_out_tongue:

Haha, ik WIST wel dat die StealthSim die me in het begin van mijn iPhone 1st generation een tijdje geholpen heeft nog eens van pas zou komen !

Goed nieuws, kan ik gelijk over 2 weken in Zwitserland een 3G kopen…S

Ik wil niet perse illegaal gaan, maar ik wil OOK niet richting T-mobile geduwd worden als ik dat niet wil. Punt.

Beetje rare moraalridder... Er is namelijk aan deze methode, aan jailbreaken en software-unlocken niets illegaals....

[quote:da4df29ba1="Rolf"]Haha, ik WIST wel dat die StealthSim die me in het begin van mijn iPhone 1st generation een tijdje geholpen heeft nog eens van pas zou komen ! ...

Ik wil niet perse illegaal gaan, maar ik wil OOK niet richting T-mobile geduwd worden als ik dat niet wil. Punt.[/quote:da4df29ba1]

1. is niet illegaal
  2. wil je feestje niet bederven, maar dik kans dat die oude StealthSim niet gaat werken. Die is waarschijnlijk geprogrammeerd om je iPhone te laten denken dat er een AT&T sim inzit… Dat zal in een Zwitserse iPhone je niet veel helpen…

Ik ben eigenlijk nieuwsgierig wie er hier nou eigenlijk nog allemaal echte Mac gebruikers zijn... Sinds de succesvolle iPhone zitten er hier nog maar weinig Mac gebruikers. Ook zie ik steeds meer dingen voor Windows op het forum te voorschijn komen. Terwijl dit toch echt een Apple Forum is en niet een Microsoft Forum.