iPhone 3G wit scherm

Hoi,

ik heb eind juni m'n iPhone 3G binnen gedaan omdat 'ie in het water terecht was gekomen, en ik heb donderdag m'n nieuwe gekregen van de Apple Premium Reseller. Nu ging dat een tijdje goed, maar hij begon wel geregeld vast te hangen op een grijs/wit scherm met allerlei lijnen er op en ik kan er niets mee doen.

Ik heb al vanalles geprobeerd: powerknop en homeknop 10 seconden ingedrukt houden, dan de powerknop los en enkel de homeknop nog. iTunes herkent 'm en gaat aan een restore beginnen, hij doet dit helemaal, maar dan moet ik m'n PIN code invullen, en dat gaat niet, want het scherm is wit met strepen. Nu heb ik wel ontdekt dat als ik 'm nu probeer te gebruiken (op herinnering waar de knoppen ongeveer staan), er wel geluid op komt zoals wanneer je gaat bellen en op de toetsen drukt om het nummer te vormen. Dus hij schijnt wel te werken. Maar het scherm doet nog steeds niets.

Ik heb 'm wel (succesvol, normaal gezien) gejailbreakt, maar dat zou er intussen al moeten af zijn, want ik heb 'm al drie keer compleet gerestored via iTunes...

Weet iemand wat ik hiermee moet doen?

Alvast bedankt!!

Terug naar de reseller?

Ik vrees het, ja... Het is heel vreemd. Twee uurtjes geleden deed 'ie het ineens weer wel. Enfin, de jailbreak is er volledig van af, hij is weer terug naar fabrieksinstellingen, maar een half uurtje geleden was het weer van dat... En nu werkt 'ie weer wel... Vreemd, vreemd... :sad: