iPhone 3GS 8GB

Zijn er onder jullie die reeds meer weten over de maak van een iPhone 3GS 8GB?

zie artikel ==> http://www.slashgear.com/iphone-3gs-8gb-incoming-to-replace-out-of-stock-3g-8gb-0651374/

graag wat uitwisseling van meningen

Hmm, ik twijfel. Aan de ene kant zou dit waar kunnen zijn, maar aan de andere kant ook niet.

Tot zover mijn mening. 8)

Ja die komt er. Hij moet de concurrentie aangaan met een nieuwe Motorola geloof ik. Zou voor de Kerst beschikbaar zijn.

Oud nieuws. Zie [url=http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4740]dit artikel[/url] op de voorpagina.

Oud nieuws?

Hij vraagt om meningen.
Ik had mijn mening gegeven, maar iemand heeft hem verwijderd.

ja idd, ik weet dat een artikel met deze gegevens reeds op de site werd gepost maar ik wou gewoon enkele meningen horen of eventuele bevestigingen of hij er komt. Alles blijft een gerucht tot zolang niemand echte bewijzen heeft natuurlijk.

[quote:165c60b903="Koetjesreep"]Oud nieuws?

Hij vraagt om meningen.
Ik had mijn mening gegeven, maar iemand heeft hem verwijderd.[/quote:165c60b903]
Dat ben ik geweest. En waarom weet je best.

:lol:

Zou kunnen, maar niemand die het met zekerheid kan zeggen. Een 32 is trouwens best. Had toen ook advies gevraagd en heb de wijze raad gekregen van wat "anciens" op dit forum onder andere unSOUND om een 32 te nemen met argument dat je nooit genoeg GB kan hebben en gelijk hebben ze want het ding staat bijna vol. Wat je hebt gebruik je nu eenmaal.

En wat je [b:850f123a62]niet[/b:850f123a62] hebt, gebruik je niet. I.d.d. :wink:

Ik heb al een paar jaar een iPod touch 16 Gb, terwijl ik daarvoor een 80 Gb iPod had.
Ik was echt bang dat ik dat verschrikkelijk ging vinden, maar niets is minder waar.

Na een tijdje weet je niet beter en mis je helemaal niets.

[quote:a05356061d="unSOUND"][quote:a05356061d="Koetjesreep"]Oud nieuws?

Hij vraagt om meningen.
Ik had mijn mening gegeven, maar iemand heeft hem verwijderd.[/quote:a05356061d]
Dat ben ik geweest. En waarom weet je best.[/quote:a05356061d]

Nee, maar goed jij bent god en mag censureren en ik heb niks te vertellen.

Als je persé over een hamburger wilt vertellen, dan zijn er wel andere plekken te vinden, toch?

Ja, zoals [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=103641]Wat eten we vandaag?[/url]

ik heb reeds een ipod classic 30gig en dus ga ik m'n iphone niet gebruiken voor filmpjes en muziek te bekijken..

[quote:df6f587957="Yaris"]Ja, zoals [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=103641]Wat eten we vandaag?[/url][/quote:df6f587957]

Die had ik nog niet gezien :).

huppekee snel die 8GB versie op de markt brengen. En gewoon los gaan verkopen. De vervangingsmarkt wordt nu helemaal vergeten.

in belgië wordt de iphone sowieso los verkocht daar waar wel onlangs discussie was dat onze wet tegen koppelverkoop strijdig was met de europese wet hierover. Nu duiken er wel advertenties op met €1 voor een gsm bij telenet e.d. misschien wordt de iphone vandaag of morgen ook wel d.m.v. koppelverkoop verkocht

[quote:52b235d1e1="virusbeatbox"]in belgië wordt de iphone sowieso los verkocht daar waar wel onlangs discussie was dat onze wet tegen koppelverkoop strijdig was met de europese wet hierover. Nu duiken er wel advertenties op met €1 voor een gsm bij telenet e.d. misschien wordt de iphone vandaag of morgen ook wel d.m.v. koppelverkoop verkocht[/quote:52b235d1e1]

Bahnee :). Of wel jawel, maar dan toestel dat nog even duur is als nu met daarbij een abo aan je been. Hier in België kan alles :).

De 3GS zal voor de kerst ongetwijfeld goedkoper worden. Het aandeel van de iPhone stijgt niet bijzonder meer, concurrentie is flink vooruit gegaan de afgelopen maanden en de prijs van de iPhone moet naar beneden gewoon. Volgend jaar hopelijk zonder T-Mobile in NL. :P

[quote:71183e8a43="bedhead"][quote:71183e8a43="virusbeatbox"]in belgië wordt de iphone sowieso los verkocht daar waar wel onlangs discussie was dat onze wet tegen koppelverkoop strijdig was met de europese wet hierover. Nu duiken er wel advertenties op met €1 voor een gsm bij telenet e.d. misschien wordt de iphone vandaag of morgen ook wel d.m.v. koppelverkoop verkocht[/quote:71183e8a43]

Bahnee :). Of wel jawel, maar dan toestel dat nog even duur is als nu met daarbij een abo aan je been. Hier in België kan alles :).[/quote:71183e8a43]
:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
Ik betaal € 30 per maand aan Mobistar en toch heb ik mijn iPhone betaald! Corrupte wet!