iPhone 3GS & Gmail

Mijn emails syncen nietmeer zo goed met m'n iphone. Toen ik via m'n iphone naar de gmail inbox ging via mail kreeg ik ineens oude berichten op mijn scherm.

Als ik via mijn macbook naar m’n gmail account ga zie ik wel m’n recente mails in m’n inbox…

Als ik nu nieuwe mails krijg dan worden ze wel boven de oude mails gezet op m’n iphone.

Iemand die dit ook ervaart??

nee, bij mij werkt het prima (3G, 8gb, iPhone OS 3.1.2).

Gebruik je de Exchange-functie van Google? (Google Sync)

Kijk op je iPhone eens bij instellingen> mail welke accounts er aan staan.

.

Bedankt voor de tip, dit werkt inderdaad. Maar hoe zit het met die sync optie. Ik heb het nu ingesteld op onbeperkt. Wat doet dit met mijn download verbruik. En stel, ik stel het in op maandelijks. Wordt dan maar maandelijks mijn mail gecheckt?

Hier werkt gmail ook prima. Ben erg tevreden over imap.

iPhone 3G 16gb origineel

[quote:47e6414e1c="Ledda"]Bedankt voor de tip, dit werkt inderdaad. Maar hoe zit het met die sync optie. Ik heb het nu ingesteld op onbeperkt. Wat doet dit met mijn download verbruik. En stel, ik stel het in op maandelijks. Wordt dan maar maandelijks mijn mail gecheckt?[/quote:47e6414e1c]

Um niet helemaal. Het gaat hier om tot hoelang geleden je e-mail wordt gesynchroniseerd met je iPhone. Met andere woorden: zet je dit op onbeperkt, dan zal hij alle mappen die staan aangevinkt voor Push mail compleet synchroniseren. Ze je die instelling op 1 maand, dan synchroniseert hij de mails van de laatste maand voor alle push-geactiveerde mappen.

ah zo zit dat :p

Wanneer je het via push laat binnenkomen, sta je dan constant in verbinding met het internet?? Ik heb maar een data abonnement van 200mb per maand… en ik wil niet voor verassingen komen te staan!

ik zit nog steeds met hetzelfde probleem.

Ik gebruik de imap.gmail.com instellingen maar toch wil hij niet al mijn emails inladen. Nu staan er 3 recente in m’n inbox en de andere zijn van 2 maand geleden. Ga ik via internet naar google mail dan zie ik wel al mijn mails…