iPhone 3Gs iOS 6 VS. iOS 5

hallo,

ik heb een iPhone 3Gs en zoals de titel al zegt, ik zit te twijfelen tussen iOS 5 en iOS 6.
er zit nu nog iOS 5 op, want ik wist niet of hij 6 wel helemaal goed kan draaien.
heeft iemand hier ervaring met een iPhone 3Gs met iOS 6?

alvast bedankt

Hier ook nog een vintage 3GS. iOS 6.01 geen problemen, misschien zelfs soepeler dan iOS 5. Alleen heb ik wel het gevoel dat de accu wat sneller leeg raakt. Maar dat kan ook andere oorzaken hebben.

Op mijn oude 3gs heb ik ook ios 6 staan, en heb ook het gevoel dat het beter draait dan op ios5

Werkt uitstekend met 6.0(.1).

Ik zou niet twijfelen, en het er fijn opzetten.

Okee, dan weet ik genoeg

Bedankt

als je slim bent maak je ff een SHSH backup, kan je altijd weer restoren terug naar 5.1.1 !
of de versie waar je nu op zit..

Hier ook een 3GS met IOS 6.0.1. Draait prima en nooit last van traagheid.
Wel let ik op dat ik niet te veel apps open heb staan anders gaat de batterij sneller leeg.
Verder niets dan lof over de 3GS. Vooralsnog geen enkele behoefte een nieuwe te kopen.

Zoek eerst eens voordat je iets post, hier wordt er uitgebreid over gesproken: http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-3gs-vs-ios-6

Verder werkt het prima hoor, zoals hierboven al beschreven misschien zelfs beter. Mijn gevoel is dat het allemaal iets soepeler loopt.