iPhone 3GS iOS4 en slecht Wi-FI

Ola,

de WI-FI van mijn iPhone 3GS doet het al een tijdje erg slecht. Ik heb onlangs een nieuwe Experiabox (zo'n staande witte) van KPN gehad maar dat blijkt NIET de oplossing voor het WI-FI probleem op mijn iPhone.
Op andere computers (oa iMac alu, MacBook Pro)) en iPods (laatste model 'Touch') hier in huis draait de WI-FI als een zonnetje. En mijn iPhone doet het overal tam met WI-FI, dus ook op andere lokaties.
- heb de iFoon niet gejailbreakt
- laatste versie iOS4 geïnstalleerd

Whats up?!

Op iTunes op herstel drukken als je iPhone aan je computer hangt.

Bedankt voor je antwoord!
Maar... ben ik daarna al mijn mail, telefoonnummers, muziek etcetc kwijt die op mijn iPhone staan?
Oftewel: wat wordt er dan hersteld via iTunes en wat gebeurt er dan?

Probeer eerst maar eens je netwerkinstellingen op je iPhone opnieuw in te stellen. Volledig herstel kan dan altijd nog.

@ Bouncer: gedaan...
...maar het resultaat is gelijk. Beroerd dus.

Zo lang ik met mijn iPhone in de buurt van de router sta gaat het goed. Loop je er een paar meter vanaf dan is het signaal weg.
Een paar maanden geleden deed ie 't nog in het hele huis (dacht dat het modem niet oké was). Weet niet of dit voor of na een update/upgrade is gekomen. Toen ie 't nog goed deed zag ik ook bij netwerken meerdere modems verschijnen, nu ziet ie alleen de mijne nog. Als ik in de buurt ben dus.

De overige computers en iPods zien ook andere draadloze netwerken en hebben in het hele huis gewoon goed tot redelijk wifi-bereik op het eigen draadloze netwerk.

Het lijkt er op dat de wifi van de iPhone brak is. Kan dat überhaupt en zal dat iets hard- of softwarematigs zijn?

Ik ben nu overvraagd.

Haha, evenhoed bedankt.
Iemand anders die me hiermee verder kan helpen?

Ehhh... een halve ton aan leden maar verder niemand die dit probleem kent, ergens tegengekomen is of een oplossing weet? ;)

Ja ik ken ook dit probleem. Ik had mijn 3GS geüpgraded naar 4.3 en toen begon de ellende met WiFi en ook GPS! Totdat ik deze link toegestuurd kreeg:
http://support.apple.com/kb/ts1398?viewlocale=nl_NL

Hopelijk werkt het daarna weer!

Succes!