Ik heb een iPhone 4
En hij gaat heel snel leeg
Ik doe 'm in de avond in oplader tot morgen, dus dan is die helemaal opgeladen 100%
ik heb veel dingen uit zoals locatievoorzieningen enz
als ik me internet aan heb (zonder3G) en een half uur beetje twitter , safari enz ga, dan is die al gelijk op de 80% ofzo.
binnen 1 uur is al gelijk 20% op
soms moet ik hem op de dag 2 x opladen.
Ik heb/had precies hetzelfde en het is een bekend probleem bij de iphone4 en meer nog bij de 4s. Een dagje Efteling? Met ios5 was de batterij al om 14uur op en met ios6 is het nòg belachelijker geworden. Mijn Galaxy gaat bij vergelijkbaar gebruik wèl de hele dag mee, is flexibeler en veelzijdiger, heeft Google Maps, een vlekkeloze wifi en synchronisatie, goede ereaders en geen Gamecentre die me elke keer weer ongevraagd inlogt. No contest, ik ben helemaal klaar met die iphone.
@Facundo SPAM!!!!!!!!
Laat de batterij eens helemaal leeglopen tot hij helemaal uitvalt.
Anders bestel je gewoon een nieuwe batterij en steek je die er zelf in. Kost je hooguit €30.
En Facundo: Als je niks constructiefs te melden hebt, kan je beter zwijgen en verder spelen met je geweldige Samsung.
Ik had hetzelfde probleem. Na het bekijken van dit filmpje zijn al mijn problemen opgelost.
http://www.youtube.com/watch?v=75f2j4IvETM
Succes
Gemakkelijkste oplossing is gewoon de batterij vervangen. Met de iPhone 4 is dit kinderspel om zelf te doen. 2 schroefjes eruit, achterkant eraf, en nog 1 schroefje losmaken. Hoeft idd niet veel te kosten..
M'n 3GS ging na een bepaalde tijd nog maar max. 2 uur mee, maar die batterij was veel moeilijker te vervangen, en toen heb ik een 4S gekocht. Als de batterij van m'n 4S de geest geeft weet ik tenminste dat ik 'm goedkoop én gemakkelijk zélf kan vervangen :)
[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Mag Facundo alsjeblieft gewoon zijn ervaringen hier opschrijven? Dat heeft totaal niets met spam te maken. Hij vergelijkt alleen maar de 2 toestellen die hij gebruikt. Niets mis mee. En voor hem is de conclusie dat zijn iPhone minder werkt dat de Galaxy. Mag hij best hier neerzetten.
Bovendien is hij al enkele jaren actief op het forum.[/mod]
Neemt niet weg dat hij geen oplossingen aanbiedt. Zijn frustraties kan hij net zogoed kwijt in het afreageerdraadje.
Als ik een oplossing had gehad zonder naar m'n zakelijke Galaxy te grijpen had ik m'n iphone nog gehad. Bovendien gàf ik een oplossing, maar die beviel jullie blijkbaar niet.
En dat ik de laatste tijd felle kritiek op Apple heb is juist (en altijd onderbouwd), of je 't er nou mee eens bent of niet. Maar als Apple me geen r**t had kunnen schelen had ik niet op dit forum rondgehangen. Ik doe alleen NADRUKKELIJK niet mee met alle scientology-achtige gedweep.
Oh ja, en ik heb m'n "geweldige Samsung" niet om te "spelen". Als ik 'm daarvoor had had ik m'n iphone nog wel gehouden.
Oh ja, en ik heb m'n "geweldige Samsung" niet om te "spelen". Als ik 'm daarvoor had had ik m'n iphone nog wel gehouden.
Jij hebt dus duidelijk niks toe te voegen aan de vraag van de TS.
Ik heb zelf een Samsung maar zou juist graag een iPhone hebben omdat ik niks met android heb, als ik de maps applicatie gebruik, blijft die in de achtergrond draaien en is m'n mobiel in 3 uur leeg.. Zelfs opnieuw opstarten helpt niet en de google play store komt nog lang niet in de buurt van de Appstore, heb al regelmatig apps gehad met "mallware" of die in ieder geval niet doen wat ze beloven.
Voor mij in ieder geval nooit meer een android, maar smaken verschillen!
Heb overigens ditzelfde probleem gehad maar dan op mijn iPod touch en m'n vader op zijn iPhone, dit is toen vanzelf weer over gegaan op een of andere manier..
Ik heb ook weleens gehad dat mijn iPhone (iPhone 4) sneller leeg liep dan normaal. Ook na het afsluiten van alle apps bleef hij snel leeglopen. Een herstart van de iPhone heeft toen geholpen.. kennelijk een of ander proces dat maar bleef draaien en slurpen denk ik zo. Dit heb ik ook wel met een iPhone 3 en 3GS gezien.
Verder kan ik gewoon een dag of twee met mijn iPhone doen, waarbij ik continue 3G aanheb en mijn iPhone gewoon gebruik voor de mail, sms, whatsapp, internet, een fotootje her en der en zo af en toe een telefoongesprek of youtube filmpje. Ook als ik de hele dag op pad ben. Uiteraard is de batterij wat sneller leeg als ik continue op 3G zit in vergelijking met een dag gedeelde 3G/WiFi, maar ik kan in 100% van de gevallen met gemak een volledige dag op de batterij van mijn iPhone 4 (toch al anderhalf jaar oud). Ik kan me dus totaal niet vinden in de verhalen dat een iPhone slechts een halve dag meegaat op de batterij...
Had dus hetzelfde probleem, inleveren zou 2 weken duren.
Backup op de Icloud gemaakt en iphone gewist. Backup terug gezet en sindsdien doet hij het weer prima.
Had wel al nieuwe accu besteld, dus die ligt hier in de la..........
Inmiddels duikt het probleem weer flink de kop op en ik denk een oplossing gevonden te hebben, zie mijn blog artikel hierover: http://robertwebbe.tweakblogs.net/blog/8950/mijn-iphone-is-heel-snel-leeg.html
Hoi Freestyle, Ik heb die van mij zelf gefixed voor maar 11 euro. Misschien ook handig voor jou.
http://onderdelen.nu/product/iphone-4-batterij/
hoi,ik heb een iphone 4s 64gb mijne is na een 1 als ik hem niet eens gebruik al 80% laad hem min 3x p/d op dus denk dat de accu moet worden vervangen