Iphone 4 + IOS 7

Hallo !

Ik gebruik nog een (oude) iphone 4 (geen 4S), maar ben een beetje huiverig om iOS 7 te installeren.
Ik heb het gevoel dat alles onwerkbaar traag wordt. Zijn er mensen die ervaring hebben met iOS7 op
een iphone 4, en bevalt het, of is het “niet doen !”

Rudi

Dag Rudi,

Mijn iphone4 draait al een tijdje op ios7 zonder problemen. Het is ietsjes trager maar niet veel en het bevalt me heel erg goed. Zo is het unlocken van het scherm een stuk simpeler geworden, het hoeft niet via de slider maar kan gewoon door ergens op het scherm te vegen. Ook kaarten bevalt mij prima, vooral in de auto als navigatie.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, Joost

http://www.onemorething.nl/community/topic/ios-7-en-de-iphone-4ipad-2/

http://www.onemorething.nl/community/topic/ervaringen-ios7-op-iphone-4/

Lijkt me sterk dat je navigatie kunt gebruiken op je 4, aangezien deze functie pas vanaf de 4s werkt…

Stembegeleiding werkt vanaf de 4S.
Verder werkt de navigatie in Kaarten gewoon helemaal compleet.

Het draait best vlot maar je levert er wél batterijtijd voor in.

Nee, dat is niet echt waar.:slight_smile:
Er staan standaard meer dingen aan die je batterijduur kunnen verkorten.
Maar die kun je ook gewoon uit zetten.

Mijn iPhone 4 draait echt even lang op de accu als met iOS 6.x.

Als je twijfelt kun je misschien wachten tot iOS 7.1, die zich momenteel in de bètafase bevindt. Ik heb gelezen dat de performance op de iPhone 4 sterk verbeterd is.

Mijn iPhone 4 draait hier ook prima met iOS 7.

Doe jezelf een plezier en blijf bij iOS 6. iOS 7 vind ik oprecht een top OS, maar mijn iPhone 4 is er wel erg traag mee!

iOS 7 is juist een plezier vergeleken met iOS 6.

Je gaat je straks ergeren aan apps die je niet meer kunt updaten, of die überhaupt niet meer te krijgen zijn voor je iPhone 4 als je op iOS 6 blijft.

We hebben hier twee keer een iPhone 4 op iOS 7 en zijn er beiden enthousiast over.

Nee man, op de iPhone 4 is het zo traag als shit door de trechter.

Zoals Karel Willem al aangeeft, hier zijn al meerdere topics over, om alle antwoorden centraal te houden, daar verder dus.