Misschien herstellen, en je iCloud back-up niet terug zetten, en dan ook geen nieuwe iCloud back-up maken. Heb je nog steeds problemen, dan herstel je weer met je iCloud back-up, en zijn de problemen weg, weet je dat het aan je back-up ligt. iCloud neemt alle informatie mee, maar ook de problemen.
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik heb tot vorige week niets raars gedaan wat het probleem zou kunnen veroorzaken. Daarnaast wil ik de informatie op mijn iPhone niet kwijt, die is mij te waardevol, helemaal "schoon" beginnen is eigenlijk geen optie :sad:
Daarom zeg ik ook dat je geen nieuwe Backup moet maken, zodat je 'm na een paar tests gewoon weer terug kan zetten. Dan weet je in ieder geval een beetje waar het probleem ligt, en blijf je niet zoeken.
Als hier je probleem ligt, dan is de keuze aan jou, wat je belangrijker vind. Al je informatie overzetten, wat lang kan duren, of Push dat goed werkt ;)
Nieuwe reset gedaan, backup NIET teruggezet. Leek even beter te zijn maar later toch weer rare vertragingen. Wel verdenk ik steeds meer Telfort als oorzaak van dit probleem, als ik wifi uitschakel werkt het sowieso niet of met grote vertraging, met wifi ingeschakeld leek het weer te werken zoals het vroeger was, dus gewoon real-time pushnotificaties bij een nieuw iMessage bericht bijvoorbeeld.
Ik zet nu mijn iCloud backup weer terug en ga proberen of ik bovenstaande nu kan reproduceren. Als het met een actieve wifi verbinding oké is, maar niet werkt als de verbinding terug gaat naar 3G (als de telefoon gelockt is) dan ga ik Telfort maar eens bellen ..