Ik probeerde vandaag iOS 5 te donwloaden op mijn iphone, op het einde kreeg ik de foutmelding " er heeft zich een fout (3004) opgetreden. Ik heb een tiental keer op herstellen geklikt, maar ik krijg nog steeds niets op mijn iphone! Ik krijg hem niet meer aan.... Kan iemand mij helpen??
Probeer hem eerst eens in vliegtuigmodus te zetten en probeer daarna te updaten. Als dat niet werkt, klik dan op herstel. Dan zal hij een back-up maken, de hele iPhone wissen, de software updaten en de hele inhoud weer terugzetten.
De tweede werkte bij mij.
Een andere tip is om [url=http://support.apple.com/kb/TS3694#error3004]deze[/url] support-pagina te lezen
Maar ik krijg hem zelfs niet aan... zelfs als hij aan de pc gekoppeld is, komt er niets op.. itunes komt tevoorschijn, maar met een onbekende iphone... en dan moet ik herstellen... maar het haalt niets uit..
Even naar felixbruns.de browsen, en de laatste iOS5 downloaden. Dit is een .ipsw file.
Terug naar iTunes en dan met de ALT knop ingedrukt op 'herstel' klikken. Nu die .ipsw file aanwijzen, en lekker laten lopen. Komt goed :)
En kan ik dit op eender welke pc doen, of enkel op de pc waar ik hem voor het eerst heb "aangesloten" Ja, mijn excuses, maar ik ken nog niet zo veel van iphone... Grtn
Dat kan je in principe op elke machine doen... net als updaten overigens.
ok..ik ga het morgen proberen, alvast bedankt voor de support!!
iPhone aansluiten. Download starten en iPhone loshalen. Als download klaar is iPhone weer aansluiten en updaten.