Op koningsdag dacht ik dat ik mij iPhone in de zak van mijn werkbroek stopte maar stopte hem ernaast (het lange verhaal in het kort) ik kwam er binnen een minuut achter maar op de plek waar ik hem verloor was niks terug te vinden. Gelijk een collega het nummer laten bellen om via het geluid proberen te lokaliseren en via een andere collega z’n iPhone kijken of ik met Find my iPhone hem kon vinden. Helaas heeft de slimme vinder de telefoon meteen uit gezet en is hij dus niet traceerbaar. Heeft iemand nog tips met betrekking tot het opsporen of kan ik het wel vergeten zo lang de telefoon uit staat?
Mijn plan was om te wachten tot de iPhone 6 uit zou komen omdat mijn 4 (een remanufactured) pas hooguit anderhalf jaar oud was. Nu zou ik dus of een 5s moeten kopen of kijken of ik een oude iPhone kan kopen/lenen tot de 6 uitkomt. Mijn T mobile abonnement loopt nog tot eind van het jaar. Wat kan ik het beste doen?
Koop een 4S. Ik ben pas mn 4 ook kwijt geraakt en ik heb even op marktplaats gekeken en na even zoeken en snel bellen een 4S voor 150 euro weten te scoren.
Je merkt meteen de snelheidswinst tov een iPhone 4 en met een beetje geluk verkoop je die 4S weer voor hetzelfde bedrag bij de release van de iPhone 6.
Dan maar een tijdje goed je email in de gaten houden. Iemand steelt hem niet om ongebruikt in de kast te leggen, dus op een bepaald moment zal die weer aangezet worden.
Top tip, thanks. Ik zal hem laten registreren bij Apple als gestolen/verloren.
Er zit idd een data abonnement op, ik heb mijn abonnement wel laten blokkeren zodat er niet meer mee te bellen is. Misschien was dat achteraf niet de beste keuze ivm data als hij weer aangezet wordt ;!