Er waren drie mogelijkheden: via internet, telefoon en in de winkel. Wie krijgt het nou als eerst? Zijn het 3 aparte lijsten, of wat? Dus als je bijvoorbeeld bovenaan de lijst staat in de winkel, dan is er een grotere kans dat je er al eentje op 30 juli hebt?
Dus klopt dit:
[quote]De shops krijgen allemaal een aantal telefoons en dat staat los van de bestellingen op het internet. Dus sta jij als 1 van de eerste op de lijst van die winkel dan heb je grote kans dat je er 1 mee krijgt[/quote]
Zou wel mooi zijn, want ik heb in de shop gereserveerd (mede omdat, als T-Mobile je iPhone binnen heeft, het ook nog eens 1 week kan duren voordat het verstuurd is als je hem laat opsturen).
Ik heb bij de PhoneHouse besteld, ze hieden een reserveringslijst aan, en ik had gereserveerd vlak nadat de iPhone 4 was aangekondigd, ik was toen nummer 5. Ik had ze gisteren opgebeld, en ze konden vertellen dat ik zeer grote kans had dat ik op 30 juli de iPhone mee kon krijgen.
IK heb zo'n idee dat als je je laat inschrijven op de reserveringslijsten in de winkel, dat je meer kans maakt om de iPhone op 30 juli mee te krijgen. Ik hoor van meer mensen dat je meer kans maakt als je bij de PhoneHouse of de BelCompany gaat reserveren dan als je bij een T-Mobile winkel gaat reserveren.
Ik heb bij de lokale BelCompany een paar maandjes terug ook een iPhone 4 gereserveerd. Vandaag ben ik weer even langs gelopen, de medewerkster vertelde mij dat de kans groot is dat ik er ook een kan krijgen de 30ste.
Ik wacht rustig af, geduldig. Mijn 3G houdt het nog wel eventjes uit.
Wat ik me wel afvraag: als ik mijn telefoon pas in september geleverd wordt, heb ik dan nog wel recht op een gratis bumper (dat gaat om telefoon gekocht voor september)
Ik heb telefonisch besteld bij T-Mobile. Daar konden ze me vertellen dat de koerier hoogstwaarschijnlijk de 30e langs zou komen. Ik zou eerst nog het contract per post krijgen, dat heb ik tot nu toe nog niet ontvangen. Dan zou de koerier nog contact met me opnemen voor een date.
Ik had via het internet bij T-Mobile besteld gister om 10.30, en kreeg vanochtend een telefoontje van één van hun medewerkers. Ik kon de iPhone4 over zo'n 6-8 weken verwachten (eerste 2 weken van september), en voor die tijd zou ik gebeld worden door een koerier om een afspraak voor levering te maken met me.
Lijkt me nogal een lange tijd om te wachten voor een telefoon die eind juli al in Nederland zou zijn, maar ach... ik ben eerst nog op vakantie en ben op 't moment aan het verbouwen, dus veel genieten van het nieuwe speeltje kan ik vóór september toch nog niet, hehe.
September?! Woow...Misschien ligt dat aan de tijd van bestellen, want ik kreeg een voorspelling van 30 juli mede doordat ik iets na achten besteld had. Ik zou eigenlijk niet langer kunnen wachten, ook omdat mijn abonnement bijna afloopt. Ik zit nu bijna in de laatste maand.
Mijn abonnement loopt 7 augustus af, maar ik heb ze wel verteld dat ik wil dat mijn nieuwe abonnement gewoon op 8 augustus begint... en dat vonden ze niet meer dan normaal. Maar de knul aan de telefoon zei wel dat die 6-8 weken levertijd een voorzichtige gok was zodat we niet na 2-4 weken al ongerust raken als de levertijden iets langer zijn.
Maar ik gók dat mijn telefoon ook wel ietsje eerder dan half september binnenkomt... dat zou 2 maanden ná release in Nederland zijn! Ik denk eerder dat ze die tijdsduur aanhouden voor de witte variant, :-)
Maar als je bij een T-Mobile Shop hebt ingeschreven gaan ze gewoon de lijst af van de winkel (dus als een winkel 20 toestellen ontvangt krijgen de eerste 20 mensen op die lijst bij die winkel een iPhone 4 tot de volgende lading...) en als je internet of telefoon is het gewoon helemaal landelijk?
Ik heb er een gereserveerd bij Phonehouse. Daar sta ik 8ste volgens mij.
Meneer van T-Mobile vertelde mij dat winkels maar 6 krijgen de eerste keer. Al weet ik niet zeker of ik hem moet geloven, heb ik er ook toch maar 1 bij T-Mobile via de telefoon besteld. Een zwarte 32g btw.
Vanochtend werd mijn collega teruggebeld door t-Mobile om een bestelling te doen. Hem werd verteld dat hij bij de eerste batch van 2000 toestellen zit. Maar ze zeiden er ook bij dat het 6-8 zou duren.
ik heb via internet besteld en vandaag een bevestigingsmail ontvangen dat ik binnen 5 werkdagen
wordt geinformeerd over de status van mijn inschrijving.......
Wij idem. Vrouw kreeg vandaag mailtje nadat ik haar via het web had ingeschreven. En m'n chef kreeg een bevestigingsmail voor onze twee zakelijke iPhones.
Ik heb een telefonische toezegging voor 6-8 weken EN een bevestigingsmailtje. Ik heb me laten terugbellen en ondertussen de website geprobeerd. Ben benieuwd of die tweede optie een snellere iPhone oplevert, of dat ze de "dubbelheid" intussen opmerken...
Ik kon maandag jl. niet meer wachten tot ik iemand bij T-mobile aan de lijn kreeg. Dus in de pauze even naar de winkel gelopen en een iphone gereserveerd! Ondertussen had ik wel mijn telefoonnummer achtergelaten bij de webshop! Dus werd ik vandaag alsnog teruggebeld. De dame vertelde dat ik er sneller een zou hebben als ik via hun bestelde. Dus maar gedaan. Maar nu moet ik dus mijn reservering bij de shop annuleren. Hopelijk gaat dat goed en annuleren ze dan niet alle reserveringen. Maar er is blijkbaar geen samenwerking tussen de webshop en de shop!?
Ik ben boos en dat lijkt me terecht. Ik zat gisteren om 08:00 achter mijn computer en er kwam niets. De hele tijd de pagina herladen tot ik kon inschrijven. Ik was ingelogd op My T-Mobile en moest dus alleen even op de knop drukken. Als ik op de knop drukte kwam ik op een willekeurige pagina me aanbiedingen en het lukte dus niet.
Toen ging ik bellen. Ik moest mijn telefoonnummer achterlaten en werd teruggebeld. Vandaag pas helaas. Ik kreeg te horen dat ik 8 weken moest wachten.
Wat!? Ik zat om 08:00 klaar en moet 8 weken wachten? Ik ga als ik terug ben van vakantie even bij de PhoneHouse of Belcompany langs lopen en ik ben er van overtuigd dat ik de 30e met een iPhone 4 de winkel uit loop.
Flauw hoor... voorinschrijving voor vaste klanten... Ik ben al tien jaar een trouwe klant en ik mag niet meedoen in de eerste lichting. Puur en alleen omdat ik niet wil verlengen, maar omdat ik een nieuw contract wil hebben...
[quote=Zerk url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-4-voorinschrijvingen-dus-wie-is-als-eerst#post-2011037 time=1279801409]Flauw hoor... voorinschrijving voor vaste klanten... Ik ben al tien jaar een trouwe klant en ik mag niet meedoen in de eerste lichting. Puur en alleen omdat ik niet wil verlengen, maar omdat ik een nieuw contract wil hebben...
Ach ja... dan een andere keer...[/quote]
Hier bijna hetzelfde: ook al meer dan 10 jaar klant, maar nog geen iPhone. Ik kreeg dus geeneens een melding dat er een voorinschrijving was (waar ik ook niks aan had gehad, want ik had ook niet mee mogen doen).
Sowieso snap ik die voorinschrijving niet zo en al helemaal niet op deze manier.