Iphone 4 werkt niet meer

Vanochtend stond ik op en werkte mijn iphone zoals gewoonlijk. Toen ineens was hij dood. Dood = volledig zwart scherm , reageert niet op home en startbutton.

Ik heb hem toen in de lader gestoken en het apple icoontje flikkert hier soms aan en uit op. Nu zit hij in de computer maar de computer en itunes herkennen hem niet. Hij blijft uit en aan gaan met het appeltje op het scherm , verder niks ...

help. ( er is een bakje met stylos op gevallen toen ik hem op mijn bureau had gelegd vannacht dat redelijk vol zat maar ik denk niet dat die zooo kwetsbaar is dat hij daarvan zou stuk gaan...)

Het is vanavond nieuwjaar en nu ben ik onbereikbaar ...

help?!

Hoi,

Paar uur aan de "echte" oplader hangen wil nog wel eens helpen.

P.

ik zal het eens proberen :)

Als dat niet werkt probeer een harde reset:
Home en power button ingedrukt.

Mijn iPhone4 viel een paar dagen geleden ook ineens uit en kreeg hem eerst niet aan de praat.
Ik heb de Home- + Power-knop meer dan een minuut ingedrukt gehouden en toen startte de iPhone weer op.

Luisterde gewoon naar muziek toen de iPhone op zwart ging.

dit werkt helaas niet , heb ik al geprobeerd

Hier ook een overlijdensbericht..
Mij ouwe trouwe iPod die ik al sedert vorige eeuw (denk ik) heb - zo'n dikke - heeft de geest gegeven..
Op een nacht (ipods sterven 's nachts) begon hij plots te reutelen..: een repetitief slepend geluid van binnen in alsof zijn vast schijfje niet meer meewou.. Op alle knopjes gedrukt afzonderlijk en tegelijkertijd. Aan de iMac gehangen en rechtsreeks aan de stroom: niet helpt. Op één boodschap na : www.apple.com/support/ipod.

Rust in vrede lieve vriend..
(gelukkig is er nog de imac, iphone, het klein ipodje en de nieuwe ipad. Geen gebrek aan i-tjes..)

Prettig eindejaarsfeest toch maar aan allen..