Iphone 4s Icloud reserve kopie

Hii :slight_smile: Ik heb een Iphone 4s, maar vanwege wat mankementen, krijg ik een nieuwe 4s (ik had nog garantir). Nu moet ik eerst een reservie kopie maken van al mijn bestanden, maar als ik klik op ‘reserve kopie maken’ zegt ie dat het nog 42 uur duurt… En dan nog een probleem; mijn iphone maakt geen contact meer met mijn adapter, dus aan de computer hangen en dan via itunes een kopie maken is ook geen optie… Wat moet ik er nu mee doen? Ik heb genoeg geheugen in de Icloud…

[quote=Sophieklouwer url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-4s-icloud-reserve-kopie/ time=1423766805]En dan nog een probleem; mijn iphone maakt geen contact meer met mijn adapter, dus aan de computer hangen en dan via itunes een kopie maken is ook geen optie… [/quote] Wat heeft dit met elkaar te maken? Waarom maakt iTunes geen backup?

Ik volg het niet helemaal, sorry.

Sophie denkt waarschijnlijk dat de iPhone leeg loopt tijdens het maken van de reservekopie, omdat de adapter niet meer werkt (dus de iPhone niet geladen kan worden).

Maar… op het moment dat de iPhone aan iTunes hangt, wordt deze ook geladen. Wees dus gerust.

Nee, mijn iphone laadt alleen op als hij uitstaat… Dus als ik hem aan de computer hang, dan maakt ie geen contact. En als hij uitstaat laadt hij wel op, maar maakt geen contact met itunes. Ik moet dus een reserve kopie maken via wifi, maar dat zou 42 uur duren, en na een nacht, zegt hij nog steeds dat het 42 uur duurt.

Zit er dan een mankement aan de Dock-connector?

Heb je het al met een andere kabel geprobeerd? Andere USB-poort? Eventueel andere computer?

Probeer automatische schermvergrendeling uit te zetten. Je wifi (gelezen op mac rumors) gaat uit als je je iphone vergrendeld. Misschien maakt je iPhone dan wel de iCloud backup.

Jupp, andere kabel werkt niet, en ook 2 verschillende computers… En ja, er is iets mis met de dock connector :frowning: Alleen met de grote oplader zegmaar (dat deel waarmee hij in t stopcontact zit, als dat ecbt zo’n blok is n niet zo’n plat stekkertje) laadt ie op als ik hem uitzet, en daarna aan. Dan laadt ie door. Maar met een kleine ook niet… Dus nu maar proberen met schermvergrendelinv uit…?