Hallo
Weet er iemand of ik een iPhone 4s kan kopen in america die ik kan gebruiken zonder te unlocken in België?
Bedankt Gr jore
Welkom op het forum. Heb je [url=http://www.onemorething.nl/community/zoeken?q=iphone+kopen%20in%20amerika]hier[/url] al gekeken?
Gewoon in Nederland kopen? scheelt €50 met België.
Ja, je kan in de USA een internationaal model iphone kopen. Daar zit geen abonnement bij en is simlock vrij.
Toen ik er was kon ik de iphone niet meteen meenemen. 's Avonds na 21 uur bestellen in de winkel en vanaf de volgende dag ophalen.
Ondertussen zou je ook online een reservering / bestelling moeten kunnen doen maar toen ik er was werkte dat niet. Dat scheelt een tocht naar en een bezoek aan een applestore, gewoon vanuit je hotel in de USA via de apple site regelen.
Houd ook nog wel rekening met de belastingen die er nog bij komen en de invoerbeperkingen...
Die belastingen zijn er alleen als je het bij terugkomst aangeeft bij de douane.
Ik doelde op de salestax+citytax+statetax die per stad verschilt. De prijzen op de applesite en in de winkels zijn in de USA altijd zonder tax.
Gemiddeld komt er een 10% bij, Washington DC is het duurste met ca 14%. In New Hampshire, Alaska en nog een paar staten kennen ze geen salestax.
Je moet jezelf dus niet rijk rekenen met de prijzen die je op apple.com ziet staan, thats all.
Dat is een goeie opmerking. Dat wist ik niet!