iPhone 4S - wifiknop instellingen.

Gisteren een nieuwe iPhone gehaald bij KPN (vorige was gevallen).

Alles perfect kunnen terugzetten en alles werkte perfect, ook wifi.

Nu is echter de wifi aan/uit knop in Instellingen niet meer actief.

De knop is wel zichtbaar maar werkt niet.

B.v.d. voor de oplossing.

Groet en fijne dag nog

Twee mogelijkheden:

• software probleem: door het terugzetten van je back-up is er een iOS-bestand beschadigd, waardoor de Wifi niet meer werkt. Doe een herstel (alles verwijderen) en test de Wifi alvorens je je back-up terugzet
  • hardware probleem: heb dit zelf gehad met een iPhone 4s, na enkele uren deed de Wifi het niet meer en waren de Wifi-instellingen in het instellingen menu grijs geworden. Heb Apple gebeld en binnen een dag had ik gratis een nieuwe in huis (dit is alleen bij een Apple Care, anders kost vervanging 29.- euro → maw. je kunt dan beter een Apple Care aanschaf want die kost slechts het dubbele van die 29,- euro, maar dan ben je wel 2 jaar gedekt).

Ik zie dat je je iPhone bij KPN hebt gehaald, betekent dit dat je het toestel leased?
Zo ja, dan zou ik direct teruggaan naar KPN en een nieuw toestel eisen. Geen gedoe met opsturen voor reparatie accepteren!! Je betaald een hoop geld, dus je hebt recht op een werkend toestel! Een beetje kabaal maken in de winkel indien nodig, dan heb je (na tussenkomst van de filiaal manager) zo een nieuw toestel.

Zo nee, dan kun je beter direct bij Apple terecht, dat is sneller en je hebt geen gezeur met een arrogante verkoper (KPN’s motto:: “verkopen: ja”, ondersteuning: “nee → we we sturen het toestel voor je op en dit kan ongeveer 4 weken duren”.

Bedankt Niels,

Hier heb ik wat aan en ga er mee aan de slag.

Groet,

Hans

Voor de duidelijkheid, je bedoeld onderstaande knop?

Ja die knop is het.

Groet,

Hans