iPhone 5 batterij

Hallo,
Ik had een vraagje over de iPhone 5. Hoe is de batterij?

Kut.

Prima.

Lekker, met een crunchy bite

Pittig, maar met de aroma van koffie.

met een beetje paprikapoeder is hij best wel goed

Zout met sambal oulek dan krijgt hij net een pikanter smaakje :stuck_out_tongue:

Zonder mobiele data te gebruiken gaat ie zo twee dagen mee…

Beste ooit.

Bij normaal gebruik (en met 3G aan) 's avonds nog zo’n 15%, dus een dag lukt gewoon.

Super hier bij mij… Beter dan mijn 3G indertijd en zeker véél beter dan men vorige htc sensation…
Alles hangt natuurlijk af van wat je er mee doet…
Bij mij gaat hij een 3 tal dagen mee. Spaar niet door 3G of wifi af te zetten of mindere helderheid, geen bluetooth enzo… Gewoon comfortabel gebruik.
Als ik in men game periode ben kan hij wel na anderhalve dag plat zijn… Maar dat is dan niet meer dan normaal.

Ik zou zeggen: lekker bij Echte Belgiche frietjes en een goeie kwak mayonaise van het fritkot zeker cola erbij drinken!

Waar waar? Ik eerst.
Tjonge zeg. De zon schijnt één dag en iedereen is opeens knettergek hier. :slight_smile:

Slecht, slechter althans dan van de 4.
Is snel leeg,zeker als je hem wat intensiever gebruikt dan alleen bellen.

Dat is ook niet zo vreemd aangezien de iPhone 5 meerdere apps tegelijk kan hebben in de achtergrond dan de 4, en die gebruiken natuurlijk allemaal ook wat batterij…

Nee, de dikte van het ding ging blijkbaar vóór batterijduur :roll:

Waar waar? Ik eerst.
Tjonge zeg. De zon schijnt één dag en iedereen is opeens knettergek hier. :)[/quote]

Helaas, ik heb de hele dag binnen gezeten… En nee niet knettergek. Ik heb zelf de iPhone 5 en ik vind de batterij ronduit bagger.
Vandaag was ik rond 11:00u wakker, mijn batterij was 100% opgeladen. Om 12:00u ben ik naar het werk gegaan en om 17:00u was ik weer vrij. Nu is het 22:30u en mijn batterij zit op 7 procent. Dus ik vind het behoorlijk tegenvallen. Zeker ten opzichte van mijn iPad, die wel hele dagen meegaat.

Heb overigens de hele dag gebruikt gemaakt van 3G, af en toe FB en Whatsapp, maar geen spelletjes of andere dingen gedaan met mijn telefoon.

Zet TomTom eens uit, man!

@MartijnH: Het is natuurlijk moeilijk om daar iets over te zeggen zonder de exacte gebruikstijden te weten.
Als je in je instellingen naar “algemeen” gaat en dan naar “gebruik” en dan gaat kijken naar gebruik en stand-by, dan kan je pas vergelijken.

Mijn iPhone 4 heeft nu bijvoorbeeld na 1 dag en 5 uur stand-by en 3 uur en 22 minuten gebruik nog 56%.

Kijk, dan kunnen we praten.

Mijn opmerking (op je reactie “kut”) was trouwens gewoon om mee te lachen :wink: .

Na een dag werken (en dan kom ik weinig aan mijn telefoon) kom ik thuis met 80% resterende prik.
Ik kan op werkdagen 2 dagen met de accu doen. Vind 'm heel zo slecht niet!