iPhone 5 ultradunne cover

Hoi,

ik ben nog altijd op zoek naar een volledig doorzichtige iPhone 5-backcover. Ik heb een hekel aan covers, maar ze zijn wel noodzakelijk, daarom dat ik naar een ultradunne op zoek ben, die volledig doorzichtig is om het ontwerp van de iPhone 5 te vrijwaren. Momenteel gebruik ik een Ozaki Wardrobe. Prachtige achterkant, voorkant stoort mij een beetje, moet wel zeggen dat ik een héééél kieskeurig persoon ben :wink: maar hij is vooral net wat te dik. Heeft iemand enkele ideeën?

Ik heb deze! Prima ding, past goed bij het ontwerp en niet te ruw zodat je hem niet in je zak krijgt. Heeft al een paar vallen overleefd.

Deze heeft ook een zeer fraai design.

idd, ziet er goed uit maar is transparant wit, en dat stoort mij wel. Zou volledig clear moeten zijn :slight_smile:

En die van case-mate: ik ben echt een moeilijke, maar die uitsparing voor de camera is veel groter dan nodig. De uitsparing loopt door het wit en het zilver en dat vind ik echt lelijk :frowning: Bij de cover hierboven, zie je dat de uitsparing mooi gelijk loopt met het wit/zilver van de case

http://www.desmay.com/collections/frontpage/products/the-new-slight-5-0-35mm

steekt net niet boven de iphone uit, spijtig genoeg. Als hij dan zou vallen met het scherm naar beneden, zal de case geen bescherming kunnen bieden aan het scherm… ik blijf nog verder zoeken :wink:

Deze heb ik zelf ook. Voldoet aan al jou voorwaarden. Weet zeker dat je dit wat gaat vinden:

Spigen SGP iPhone 5 ulthathin case

Edit: ik zit net een filmpje te kijken van die link en daarin wordt gezegd dat er geen opstaand randje aan de scherm kant zit. Mijn hoesje heeft dit wél… Raar.

Best Apple iPhone 5 cases and covers 2013