Ik heb enkele weken geleden van een vriend gehoord dat er een iPhone zou uitkomen met een grote verbetering op camera vlak, als reactie op de nieuwe van Samsung. Denken jullie dat dit kan? ...
Forumvulling!!!! Natuurlijk komt er ooit een iphone met een betere camera!
Komt er ooit een iPhone met 17 inch scherm?
dit wil in de nabije toekomt hé, leer lezen!
Dit is inderdaad zware forumvervuiling .. als je zo graag 5MP wilt hebben koop je een digitale camera. Er is werkelijk niets .. maar dan ook werkelijk niets bekend over de opvolger van de iPhone.
leer lezen??
Leer je ongefundeerde forumvulling ergens op te baseren!
Ik heb gehoord dat er een iphone met intel C2d uit komt, van een vriend zijn vriend, van de schoonvader die in de oorlog bij een man in de compagnie zat en daar weer de broer van…
Lekker boeiend die camera. Voor een mooie foto's gebruik ik toch een digicam. iPhone zijn er alleen voor de noodfoto's.
edit: btw komt de iPhone binnenkort uberhaupt in NL uit?
echt een zinloos draadje.
En wel met spiegelreflex:
[img:322c9aff1e]http://img205.imageshack.us/img205/1616/img3747qz6.jpg[/img:322c9aff1e]
[img:322c9aff1e]http://img441.imageshack.us/img441/299/img37571ef3.jpg[/img:322c9aff1e]
Ik heb hier al een iPhone met oprolbaar 30" Touch screen... :evil:
[quote:7f5fff3966="Thijs van Tol"]Ik heb hier al een iPhone met oprolbaar 30" Touch screen... :evil:[/quote:7f5fff3966]
Ik een opblaasbaar touchscreen. De ene keer heb je 5 inch, de keer erop, een 30 inch. Handig voor DVD kijken.
Blijf vooral off-topic .. dan is dit draadje zó gesloten! :evil:
Ik vraag hier geen fantasie, enkel maar een mening over het al dan niet verbeteren van de camera. Ten slotte zou dit best mogelijk zijn binnen de prijs (sony ericsson heeft een 3 MP camera en valt onder de prijs)
We weten niet welke producten Apple in de toekomst zal gaan uitbrengen. Dus we weten ook niet of er een 5MP camera in de iPhone komt. Het zou best kunnen dat er ooit een keer komt. Nogmaals, dit zullen we ook nooit weten.
Alsjeblieft, hou gewoon op
[quote:36b3dfa55d="Nick Nack"]Alsjeblieft, hou gewoon op[/quote:36b3dfa55d] +1
[quote:9319746084="diotav"]Blijf vooral off-topic .. dan is dit draadje zó gesloten! :evil:[/quote:9319746084] De redder in nood!! dankzij mij zijn er al vele draadjes gesloten :lol: ...(niet met opzet btw...).
Op een oude fiets moet je het leren.
iPhone met 5mp en een monochroom scherm!!
iPhone zonder camera of belfunctie
iPod touch.
iPod touch met belfunctie
iPhone
[quote:40785d33bc="exquise"]Ik vraag hier geen fantasie, enkel maar een mening over het al dan niet verbeteren van de camera. Ten slotte zou dit best mogelijk zijn binnen de prijs (sony ericsson heeft een 3 MP camera en valt onder de prijs)[/quote:40785d33bc] Dat gebeurt heus nog wel een keer, maar jij stelt wel een erg domme vraag. Je vraag is te vergelijken met: Komt er nog een nieuwe iMac?