iPhone 5S oplaad connector defect

Ook ik heb last van een defecte oplaad connector van mn Iphone 5S , ik las dat dit een veel voorkomend probleem was/is … Ook las ik dat er in Amerika zelfs een rechtszaak hieromtrent loopt …

Omdat dit blijkbaar een veel voorkomende klacht is vroeg ik me af of ik als ik naar een Apple store ga er dan al iets van een coulance regeling is .

De Iphone is natuurlijk toevallig … buiten zn garantie periode .

Wat kan ik het beste doen ?

Thx

Het zou ook kunnen dar er stof in de aansluiting zit van jou iPhone 5s. Kijk eens op deze site Appletips: (Mogelijke) Oplossing voor oplaad problemen iPhone/iPad (Lightning-USB kabel) . Misschien heb je er wat aan. Anders naar een APR (Apple Premium Resellers) gaan om na te laten kijken of, de lightning connector daar te laten vervangen.

Thx , er kwam inderdaad nogal wat stof uit … lijkt er op dat het een stuk is verbeterd .

[quote=ramrod url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-5s-oplaad-connector-defect/#post-2823450 time=1429444040]
Thx , er kwam inderdaad nogal wat stof uit … lijkt er op dat het een stuk is verbeterd .[/quote]

Zo zie je maar als het je weer overkomt, eerst even kijken of er stof in de lightning aansluiting zit. Veel plezier nog met je iPhone.