Mijn vrouw en ik hebben beide een nieuwe iPhone 5SE aangeschaft, juist omdat wij niet meer de grote 7 plus wilde hebben. Wij doen eigenlijk het meeste achter de schermen, en zo´n grote telefoon vonden wij niet echt meer nodig. Nu is het zo, dat mijn scherm niet meer draait in de landscape stand.Terwijl die van mijn vrouw perfect werkt. Ik heb de iPhone nog een keertje hersteld, en toen werkte ie weer even. Helaas na het opwekken uit de slaapstand werkte het weer niet. Heb de telefoon uitgezet en weer opnieuw opgestart, en toen deed ie het weer. Maar even later werkte het weer niet. Nu, na een nieuwe opstart doet ie het helemaal niet meer. Gezien het scherm wat klein is in verhouding met de iPhone 7 plus vindt ik dit wel heel vervelend. Is er nog iemand met dezelfde klacht? Graag hoor ik van jullie. gr. HermanH
Ja, na een aantal keren opnieuw gestart te hebben en de kompas welke niet roteerde, meteen opgestart te hebben wilde deze na een paar keer reageren.
Heb nu de kompas gekalibreerd, en nu werkt de rotatie weer. hopende dat dit zo blijft, gezien eerdere opstart reset, wel werkte, maar na opnieuw openen faalde.
Eerder had ik aangegeven dat het euvel met de kompas opgelost zou zijn. Mijn scherm draaide niet meer mee op iPhone SE.
Inmiddels had ik deze weer werkend. Maar sinds vanmorgen deed ie weer hetzelfde als 2 dagen geleden. De kompas staat weer vast, en het scherm draait weer niet mee naar landscape.