iPhone 6 doos

Hi,

Ik heb zojuist een iPhone 6 ontvangen. Echter is de voorkant van de doos wit, dat herken ik niet van vorige modellen:

Ik heb gezocht op Google en veel mensen zeggen dat modellen in deze witte doos tweedehands (refurbished) modellen zijn en dat ze teruggestuurd moeten worden.

Mijn iPhone 6 heb ik gekocht bij de Amac.

Ik ben heel erg verward. Is dit normaal of…?

Dank!

Jazeker, anders doet Apple niet. Ze zijn afgestapt van een foto op de voorkant maar de reden daarvan is mij onbekend…

De inkt was op. :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone!
Of het ‘normaal’ is kan ik niet met 100% zekerheid zeggen. Wel weet ik dat mijn nieuwe iPhone in precies een zelfde doosje zat (zonder print op de bovenkant). Nieuw gekocht in een Apple Store tijdens de dag dat de iPhone uitgebracht werd.

Dat was de bedoeling.

dat hoort zo

Refurbished iPhone’s zitten in een bruin kartonnen doosje, krijg je niet mee, daar gaat de jouwe in die je op dat moment inlevert…

Als je niet bij Amac koopt, hoeft je ook geen twijfels te hebben…

[quote=JoopJoopJoop url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-6-doos/#post-2777443 time=1419281542]Refurbished iPhone’s zitten in een bruin kartonnen doosje, krijg je niet mee, daar gaat de jouwe in die je op dat moment inlevert…

Als je niet bij Amac koopt, hoeft je ook geen twijfels te hebben…[/quote]

Ik snap je reactie niet helemaal, zou je het even opnieuw willen formuleren?

Verduidelijking van JoopJoopJoop’s reactie:

Als jij om wat voor reden dan ook je iPhone bij de Apple Store/APR moet inleveren pakken ze een ‘nieuwe’ refurbished iPhone. Die zit in een bruin kartonnen doosje, maar dat doosje krijg jij nooit in je eigen handen. De store medewerker haalt de refurbished iPhone uit dat bruine doosje en geeft die aan jou. Jij overhandigt dan jouw “oude” iPhone, en die stopt de store medewerker weer in datzelfde bruine doosje. Vervolgens gaat dat doosje terug naar Apple.

Dank. Maar alleen omdat ik zo’n wit doosje heb, is er dus niks aan de hand?

Er bestaat niet eens een ander doosje dan wit. De doosjes op google die je ziet met print zijn niet echt.

Zelfs in het filmpje van de éérste iPhone 6 koper in Australië (die zijn iPhone live op tv liet vallen) is het doosje wit.

Dus geen zorgen. :slight_smile:

[quote=TomvdK url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-6-doos/#post-2777472 time=1419322594]Er bestaat niet eens een ander doosje dan wit. De doosjes op google die je ziet met print zijn niet echt.

Zelfs in het filmpje van de éérste iPhone 6 koper in Australië (die zijn iPhone live op tv liet vallen) is het doosje wit.

Dus geen zorgen. :)[/quote]

Ik snap. Dank je!

@wdele,

Mijn reactie is door @Waffle geknipt en geplakt herhaald, snap je het nu wel???

De iPhone 6 wordt inderdaad geleverd in een witte doos. Waarschijnlijk omdat ze dan geen aparte dozen hoeven te maken voor witte/grijze/gouden iPhones.

OMG dan kijk je toch even op youtube de uitpak filmpjes weet je het meteen de eerste 10 seconden.

En niet te vergeten de verschillende iOS versies iedere keer als er een update komt. Dit doosje kunnen ze waarschijnlijk zelfs voor de 6s gebruiken, bespaart dus mooi kosten en moeite. Ik vind het trouwens wel een strak doosje zo, lekker clean en simpel.