iPhone 7 plus storing, herkenbaar???

Goedenavond, sinds dat ik mijn iPhone 7 plus heb dan slaat ineens mijn scherm op slot, hij word zwart er verschijnt dan een cirkel die draait (laden) ongeveer 10 seconden en daarna moet ik hem opnieuw ontgrendelen , en de toegangscode. Hebben meer mensen hier last van???

Alvast bedankt!

terug brengen en omruilen

Hij is dus steeds aan het herstarten.
Je kunt nog proberen te herstellen met iTunes (zorg voor een backup), iOS 10 er opnieuw opzetten. Anders zoals makasa zegt: terugbrengen en omruilen.

Dat is een springboard crash. Even een back-up en herstel via iTunes doen. Blijft het probleem dan nog bestaan, heb je denk ik een hardware probleem en zou ik even contact opnemen met Apple.

Ik heb het ook. Omruilen gaat geen zin hebben, is een software issue waarbij geheugen management het probleem veroorzaakt. iOS 10.1 zou dit op moeten lossen.

Ik ook. Op een iPad Air. Dacht dat het het begin van het einde van mijn iPad was. Dus zou mooi zijn als het met een update inderdaad opgelost zal gaan worden.

Problemen had ik ook bij mijn iPhone 7 plus.
Draai nu al een paar weken iOS 10.1 beta en heb het probleem niet weer gezien.

Oké dan weet ik in ieder geval dat het niks met het toestel te maken heeft. Bedankt voor de informatie! :slight_smile:

Ik heb het ook 2 keer gehad en zit op iOS 10.1 beta. Niets schokkends overigens.