Iphone activeren zonder itunes

hallo allemaal Omdat ik OSX 10.4 heb, lukt het niet om minimaal Itunes 7.5 te installeren :-((( Iemand tips hoe ik m'n Iphone toch geactiveerd krijg?

Virtual box + windows + itunes

of

Jailbreaken/unlocken en via jailbreak activeren

of

Laten activeren bij een t-mobile shop

of ...

Leopard kopen :stuck_out_tongue: :wink:

dank!! Op naar de winkel dus

Ik ben ook voor de Thijs van Tol optie! Zult merken dat leopard zowiezo een stuk relaxter werkt.

[quote:303cdeb0e5="molloten"]dank!! Op naar de winkel dus[/quote:303cdeb0e5]

Als je het op een andere manier kan doen is misschien handiger, want in September komt Snow Leopard uit. Beetje zonde om dan nu Leopard te kopen. Tenzij je mac geen Snow Leopard aankan natuurlijk (intel only)

Verder hoort iTunes 8.2.1 het prima te doen vanaf 10.4.10, dus waarom installeer je die niet (via Software update)?

[quote:129c717347="molloten"]hallo allemaal Omdat ik OSX 10.4 heb, lukt het niet om minimaal Itunes 7.5 te installeren :-((([/quote:129c717347] vreemd, ik heb hier OS X 10.4.11 met iTunes 8.2.1 (6)

Inderdaad, Bij een 'kaal' systeem 10.4 moet je even updaten naar 10.4.9. (meer gaat niet), herstarten en weer de software update uitvoeren. Dan zul je zien dat 10.4.11 en de nieuwste itunes tot je beschikking staan. Daar kun je dan gewoon je iphone mee activeren.