iPhone al gezien - zal dit er ook nog echt van komen?

Hallo medemaccers

Hebben jullie de iPhone al gezien??
Zag het staan Macfan iPhone, ziet er wel gaaf uit, vinden jullie niet.

mijn appeltje

Lijkt me echt cool ,een comb. van pda en mob. Misschien ga ik dan eindelijk overstag. (ik ben een van die sufferts die geen mobieltje heeft) ben benieuwd hoe ie er uit zal zien.

Aljo :smiley:  :D  ;)

[quote:post_uid14="jamba"]Lijkt me echt cool ,een comb. van pda en mob. Misschien ga ik dan eindelijk overstag. (ik ben een van die sufferts die geen mobieltje heeft) ben benieuwd hoe ie er uit zal zien.

Aljo :smiley:  :D  ;)[/quote:post_uid14]
Hoi Jamba

Allereest GEEN mobieltje, zou niet weten wat ik zonder moest hahahaah

ja ziet er echt wel gaaf uit, waar de macfan en de site niet goed voor is, haahah, maar je kunt hem bewonderen op de site van macfan.

Nu maar hopen dat het er ook van zal komen dat ze hem uitbrengen, kunnen we jouw tenminste ook mobiel bereiken hahaah grapje

mijn appeltje

[quote:post_uid0="jamba"]ik ben een van die sufferts die geen mobieltje heeft[/quote:post_uid0] Ik was laatst in een kerkdienst voor een H. Communie, en raad eens wat er spontaan afgaat... juist ja... over sufferds gesproken! ???

Ik heb een eigen bedrijf in databasesoftware maar dat ding staat alleen aan als bij klanten ben voor installatie of aanpassingen van de software-oplossingen.
Voor de rest kunnen ze inspreken en neem ik in mijn tijd weer contact met hun op, daarnaast kies je zelf voor minder privacy als dat ding de gehele dag aanstaat.

Maar goed dat is mijn mening :wink:

Ach ik heb jaren gezegd GEEN COMPUTER voor mij maar ja daar heb je Apple en dan ga je over stag. maar ik heb ook jaren gezegd EEN MOBIELTJE nee die komt er niet in. Wat denk je komt Apple aan met een lekker ding. Hoe lang kan ik de verleiding weerstaan????? ???  :D

Aljo

Vroeger verslaafd aan sms-sen tot ik door had wat het me allemaal kostte... Nu heb ik het ding nog maar zet ik het zelden aan. Een pda zou ik daarentegen wel kunnen gebruiken. De combinatie is volgens mij het mafste dat er de laatste tijd is uitgevonden... Behalve de iPod.

Jay

Steve Jobs heeft een tijdje geleden gezegd dat er absoluut geen mobieltje komt van Apple. Hij zei dat de mogelijkheid tot een PDA nog wel open stond. Misschien komt dat door de Newton, de PDA die Apple al eerder had.

zo, dit is dus het enige echte 'iPhone' roddel topic! Een van de oudste topics op het forum maar nog steeds hot!

[quote:eb0e914854="66-1027502775"][quote:eb0e914854="jamba"]ik ben een van die sufferts die geen mobieltje heeft[/quote:eb0e914854] Ik was laatst in een kerkdienst voor een H. Communie, en raad eens wat er spontaan afgaat... juist ja... over sufferds gesproken! ???

Ik heb een eigen bedrijf in databasesoftware maar dat ding staat alleen aan als bij klanten ben voor installatie of aanpassingen van de software-oplossingen.
Voor de rest kunnen ze inspreken en neem ik in mijn tijd weer contact met hun op, daarnaast kies je zelf voor minder privacy als dat ding de gehele dag aanstaat.

Maar goed dat is mijn mening ;)[/quote:eb0e914854]

hoe kan je in hemelsnaam gast zijn op het forum??? :expressionless:

Kon. Nu niet meer. Die posts dateren van dik 4 jaar terug!

En dan nog wat, iemand die zich jamba noemt maar geen mobieltje heeft…

pietsnot je kunt toch wel zien dat dit topic uit 2002 komt!?

Alle iPhone zin/onzin moet [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=89265]hier[/url].

En waarom idd zoiets ouds uit de sloot halen?