iPhone alle muziek verloren

Hoi! Ik heb een probleempje. Ik wou dernet mijn op mijn iPhone mijn iPod(muziek) opzetten, en er stond : No Music. Ik dacht tjein dat is raar! ik had iets minder als 4 gig aan muziek er op, een iets minder als een gig aan film. Ik wou hem syncen aan iTunes en toen zag ik dat in m'n geheugenbalk stond dat er 4, 46 Gig aan Andere was. Mijn foto's en thema's enzo staan er nog allemaal op, maar al mijn muziek is dus weg, en ingenomen door " Andere" Ik heb al op Herstellen gedrukt, maar dat heeft het probleem niet opgelost Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? En welke applicatie voor dit probleem heeft gezorgd? Gewoon restore en terug jailbreaken?

Alvast bedankt!

MacMorre

Eén dingetje, in de titel staat "iPhone muziek verloren" en je typt in je startpost iPod, welke van de twee is het dan? Beetje onduidelijk, vind ik tenminste.

[size=9:7209d5a144]Oplossing zou ik niet weten op je probleem[/size:7209d5a144]

hmmm gelijk heb je! :) Heb't beetje aangepast! Bedankt

Je bericht is nogal onduidelijk, maar begrijp ik hieruit dat je iTunes-bibliotheek helemaal leeg is? Daar bedoel ik mee dat je geen nummers meer in je iTunes-bibliotheek hebt.

Vermoedelijk heb je je iPhone laten syncen met een lege iTunes-bibliotheek en ligt het probleem dus bij je Mac.

probeer eens het volgende in iTunes: - maak een lege playlist aan - ga naar je iPhone resource > tabblad muziek en zet daar op geselecteerde afspeellijsten, en selecteer de lege - klik op pas toe onderaan

koppel iPhone los, hang hem terug aan je mac

maak de iTunes settings ongedaan en selecteer terug jouw muziek, klik opnieuw op pas toe

als dit niet werkt kan je nog eens het zelfde proberen maar deze keer syncroniseer muziek uitzetten ipv een lege playlist te selecteren.

waarschijnlijk is gewoon de xml file die je muziek library beheerd op je iPhone corrupt geworden en kan je het op deze manier herstellen door alle muziek eens weg te doen en opnieuw te laten syncroniseren

Hmmm thx a lot!

Het was de 2de maal dat dit voorkwam, heb hem maar ge-restored en terug gejailbreaked…

Moest dit nog eens voorkomen, zal ik jouw manier toch wel eens proberen! klinkt logisch! :slight_smile:

Thx a lot!

Have a nice day!

MacMorre

hey MacMorre

ik heb het zelfde probleem ik heb wat dingen geinstalleerd en toen was in eens alles oranje (andere) als ik ne weer nummers er op zet zet hij die er gewoon bij in plaats vervangen of iets dergelijks? ik heb de tip van odyssey al geprobeerd maar die doet niks
:?
ik heb een plaatje er bij gezet ter verduidelijking.

iemand ervaring?

edit:

hmm plaatje werkt volgens mij niet

ik heb nu ook geprobeerd met een ander iTunes bibliotheek alle nummers eraf te halen. dan haalt hij alleen de nummers die ik er net heb opgezet (in het balkje dus alleen het blauwe) de rest blijft staan. [img:51d3276dd3]http://forum.onemorething.nl/album_page.php?pic_id=19970[/img:51d3276dd3]

[quote:46a43daf16="reno1"]hmm plaatje werkt volgens mij niet[/quote:46a43daf16] Klopt... je hebt stap 7 uit de handleiding overgeslagen...

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=36496

nee die heb ik ook gedaan ik heb de hele handleiding gevolgd

Wedden van niet ?

In stap 7 staat dat je de URL van de foto moet pakken in plaats van de URL van de pagina waar de foto staat… En jij gebruikt nu de URL van… jawel, de pagina.

@ reno1

het is bij mij niet meer voorgekomen. Kan het zijn dat je Apollo had geinstalleerd? Want het schijnt dat daar veel problemen met zijn…

Ik heb dus ook die methode nog niet geprobeerd van een lege afspeellijst te selecteren…
In ieder geval, 't is dikke kut, ma tot nu toe werkt enkel terug restoren en jailbreaken…;

mvg, succes

MacMorre

[img:be99fd101b]http://forum.onemorething.nl/album_page.php?pic_id=19970[/img:be99fd101b]

heb hem weer gemaakt gister weer iets geinstalleer en nu weer dit. ik had 1.1.1 ik zit nu op 1.1.2.

MacMorre: nee ik heb apollo er niet opgezet. wel heb ik gister een programmatje geinstalleerd om de mobile finder te instaleren dat programmatje heet BSD Subsystem.

Kan het zijn dat als b.v zo een programma niet comateble is met 1.1.2 hij al mijn muziek veranderd?

ik heb dit geprobeert en het werkte

om de oranje balk weg te krijgen je moet even de mobile finder instaleren en dan het mapje Media_sym verwijderen. bij mij was het toen weer oke dat wil zeggen mijn balk was weer schoon dus ik moest mijn muziek er opnieuw op zetten.

[quote:15daa1cad0="reno1"]ik heb dit geprobeert en het werkte

om de oranje balk weg te krijgen je moet even de mobile finder instaleren en dan het mapje Media_sym verwijderen. bij mij was het toen weer oke dat wil zeggen mijn balk was weer schoon dus ik moest mijn muziek er opnieuw op zetten.[/quote:15daa1cad0]
Dit is handig om te weten! Dank je Reno1!
Blij dat je die oplossing hebt gevonden!
Greetz