iPhone als Magic Trackpad gebruiken

Hallo,

Ik heb nog een mighty mouse, maar zou graag alvast gebruik willen maken van de gestures die het Magic Trackpad en de Magic Mouse gebruiken. Ik ga binnenkort één van de twee kopen (welke weet ik nog niet). Nu wil ik alvast kennismaken met de gestures van snow leopard, met een "muis" app voor mijn iPhone.

Ik weet dat er verschillende "muis" apps zijn voor de iPhone, maar heb er nog geen gevonden die de gestures ondersteunt en die niet al te veel vertraging heeft.

Weet iemand dus een goeie "muis" app die gestures ondersteunt en niet al te veel hapert?

Nee, helaas is daar of de software of de WiFi verbinding de oorzaak van. Ik heb de software van Logitech, werkt prima maar is niet heel uitgebreid qua gestures.

Ik heb ook Mobile Mouse Pro, die is wel heel erg uitgebreid maar die werkt dan weer vrij schokkerig afentoe.

Een combinatie van beiden heb ik nog nooit gezien, maar misschien dat een andere OMT'er hier een andere ervaring in heeft.

Probeer eens Hippo Little?

[quote=Martijnvanderhorst url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-als-magic-trackpad-gebruiken#post-2175971 time=1298902802]Probeer eens Hippo Little?[/quote]

Bedoel je HippoRemote Lite?

Ja sorry!

Is het niet mogelijk om een app te maken die een bluetooth connectie tussen je Mac en je iPhone legt en dan de input van het touch screen gebruikt om de Magic Trackpad drivers aan te sturen?

Ik ben zelf een iOS Developer, maar van deze twee dingen heb ik geen verstand:razz:

Touchpad Elite ondersteund wel multitouch. Ik weet alleen niet of alle gestures worden ondersteund

Misschien een geen track pad maar is mobile mouse niet wat!