Iphone applicaties starten niet meer op =(

Hoi,

Mijn applicaties op de iPhone willen niet meer opstarten.

Na het starten van de applicatie gaat de iPhone direct terug naar het beginscherm.

Heb de iphone al verschillende keren opgestart, gereset en ook al herstel uitgevoerd…maar helaas zonder resultaat.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Heb je dat met meerdere applicaties of met eentje?

Met alle applicaties :(

Apart... kun je je iPhone resetten als je 'm met iTunes verbind en op de knop Reset drukt?

Hoe bedoel je?

Alleen de standaard applicaties werken…zit nog garantie op dus zo’n groot probleem is het niet.

Gewoon vervelend.

Je iPhone verbinden met iTunes, dan bij iPhone op Reset klikken...

Als ik de iPhone met iTunes verbindt kan ik alleen maar kiezen: "Uw iPhone configureren".

En dan kiezen tussen: Als een nieuwe iPhone configureren en herstellen vanaf een reservekopie.

Dit heeft niet geholpen. Sindsdien kan ik niet uit meer dingen kiezen bij iPhone.

Heb je 'm al eerder verbonden met iTunes, of heb je 'm op een andere computer geconfigureerd? Anders moet je 'm even configureren...

Ik heb de iPhone al vaker verbonden met iTunes. Steeds op dezelfde PC.

Ik heb de iPhone nu al 3x geconfigureerd. Dit heeft dus niet veel zin.

:o Vaag dat je er verder niks mee kan doen... enige wat ik nog weet is kijken of je de nieuwste iTunes versie hebt, anders zou ik je niet verder kunnen helpen...

Bekend probleem. Bijna elke dag is hier wel een draadje over. Dus zoek even.

Maar als je kan wachten, wacht 24 uur. Hopelijk hebben we morgen een nieuwe versie van iTunes (8) en de iPhone FirmWare die dit probleem oplossen. Dat is stukken makkelijker dan het zelf te verhelpen.

Bedankt voor de moeite Jeroen.

dspiers ik ga morgen wel even terug naar de winkel. Misschien kunnen zij mij verder helpen :wink:

Is het al zeker dat de Firmwire 2.1 komt?

Zet hem eens helemaal uit, even wachten en terug aan. Werkt meestal.

[quote:46d20d53e7="svenmiedema"]Heb de iphone al verschillende keren opgestart, gereset en ook al herstel uitgevoerd..maar helaas zonder resultaat.[/quote:46d20d53e7] Heeft hij al gedaan...

Sorry iJeroen, overheen gelezen.

Misschien helpt deze link …

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=7919665

Ik had dus een soortgelijk probleem. Alleen bij mij ging het dan alleen om apps die ik via de appstore had gedownload. Uiteindelijk mijn iPhone gerestored maar dat hielp dus ook niet. Het geen wat wel geholpen heeft was het "Authorizen" van mijn "Audible Account" (wat dat ook moge wezen). Dit is een optie in iTunes onder "Advanced"... bij de engelse versie dan. Dit heeft - denk ik - altijd goed gestaan want eerder deden alle apps het perfect.

Ben benieuwd of dat bij jou ook het geval is.

Groet

Het is niet zeker dat 2.1 morgen uitkomt. Maar ik denk dat iTunes wel zo goed als zeker is. Dat zou het ook kunnen doen.

In de winkel kunnen ze je ook niet helpen.