iPhone apps zijn compact en nuttig. Laten dat nu ook net de vereisten zijn van widgets. Met Leopard maak je van de iPhone apps eenvoudig de mooiste widgets d.m.v. de "Open in Dashboard" knop in Safari. Ideaal!! Probeer het ook eens. Wat is jouw ideale iPhone apps widget? Zelf vind ik de Weatherbug app wel aardig als widget.
Maar hoe kan je die dan bewaren en installeren op je iphone. Ik heb er nu een met file informatie van de anwb.
Het is andersom ihans!
Je bewaart je iPhone apps als Widget.
Je kan - vooralsnog - niet je Widgets als iPhone app bewaren.
Het lijkt mij zohandig om widgets die je maakt met safari te exporteren naar je iphone. Ze zijn ook nergens terug te vinden als bestand op je machine.
gebruiker > bibliotheek > widgets
en
root > bibliotheek > widgets
Toch?
[quote:cda735239c=“ihans”]Het lijkt mij zo handig om widgets die je maakt met safari te exporteren naar je iphone…[/quote:cda735239c]
In het voorbeeld zijn het Webapps voor de iPhone of touch die je omzet naar een Widget voor de Mac.
Om die dan weer terug te zetten naar je iPhone is een beetje onzin of i.i.g. niet de bedoeling.
Het zijn Webapps die gebruik maken van een Internet-verbinding.
Dus die kun je op je iPhone of touch gewoon in Safari draaien.
Je kan dan een webclip widget vinden in je root library vinden maar die is niet apart te openen.