iPhone backup kopieren uit iTunes

Goedemorgen,

Ik zit even met een probleempje. Mijn iPhone is zo’n twee weken terug gevallen en kapot gegaan. Hij is nu nog steeds in reparatie. Ik heb destijds voordat ik hem weg heb gebracht een backup gemaakt in iTunes.
Echter, ik wil nu erg graag een clean install van Snow Leopard doen, maar dan ben ik zeer waarschijnlijk wel mijn iPhone backup kwijt. Is er een mogelijkheid dat je de laatste backup uit iTunes exporteert/kopiert uit iTunes en dat ik deze in Snow Leopard weer kan importeren? En zodra m’n iPhone terug is (kan tot 6 weken duren…) alles weer terugzetten?

Ik zie uit naar jullie reacties. Alvast bedankt!!

Als je een clean install gaat doen, is het sowieso aan te raden om een backup van je gehele OS X partitie te maken. Je weet maar nooit of je toevallig nog iets op je schijf hebt staan wat je straks ook weer nodig hebt.

Precies, liefst met [url=http://www.bombich.com/software/ccc.html]Carbon Copy Cloner[/url].

Alles is gebackupt met Time Machine. Is het dan ook nog nodig om het met CCC te backuppen?

En die backup van mijn iPhone, wordt die meegenomen in Time Machine? En kan ik die er later nog uitvissen?

Better safe than sorry! :)

Dat is waar. Ik ga het even doen...

Maar dan rest mij nog de vraag hoe ik dan later mijn iPhone backup kan terugzetten in iTunes?

Even opstarten van de CCC kloon en iPhone met iTunes verbinden, dan wordt de vraag of je de back-up wilt herstellen vanzelf gesteld. Edit: test de cloon even voordat je het origineel wist.

Oke!

Thanks