iPhone beschermen tegen dieven op vakantie

Ik neem mijn iPhone mee op vakantie naar Frankrijk, omdat dit mijn enige mp3 speler is. Nu zit ik al een tijdje te bedenken wat ik ermee doen als ik bijvoorbeeld ga zwemmen etc. In de tent laten lijkt me erg onveilig, en in de auto kan het erg warm worden. Lijkt me ook niet goed voor dit apparaat.

Hebben jullie misschien een idee hoe ik mijn iPhone veilig kan houden daar?

Misschien heel dom en simpel..

Koop een klein kluisje… :lol:

Anders zou k het ook echt niet weten… :innocent:

Handschoenkastje?

Lijkt me niet zo warm dat het schadelijk wordt…

Handschoenenkastje heb ik ook aan gedacht. Maar ik kan nergens vinden hoe heet het daar kan worden...

lijkt me niet dat 'n iPhone smelt hoor... handschoenenkastje is het al zowiezo wat minder warm, maar kan me niet voorstellen dat ie stuk gaat als ie gewoon in je auto ligt. Je zal hem wat betreft je scherm niet in de zon moeten leggen dan, maar dat lijkt me zowiezo niet dat je dat doet.

Het is een apparaat, geen dier… lijkt me dat zo’n ding toch wel tegen wat warmte kan.

verzekeren bij T-Mobile.

Nja plastic pennen vervormen ook in de auto. Maar dat zal inderdaad alleen zo zijn als hij recht in de zon licht.

Ik weet niet of het in jouw geval is, maar veel auto's hebben een minikoelkastje onder het dashbord, dat kun je ook uitschakelen en is dus geisoleerd, misschien daar?

Kun je niet ergens in je documentatie vinden wat de bedrijfstemperaturen zijn. Ik denk dat de temperatuur in het handschoenen kastje wel binnen die range valt. En anders even op een zonnige dag je auto in de zon zetten met een thermometer in het handschoenenkastje. Dan weet je zeker of je safe zit of niet.

Ik zou een gat door de iPhone boren en daar met een ketting 'n baksteen aan vast maken. Dat, of als je niet wilt boren, met zo'n onverwijderbare sticker...

Maar realistischer gezien is het een goed idee om een kluisje in je kofferbak te monteren. Dat is een zeer veilige keuze en voor de meeste mensen werkt dat goed.

Zo'n autokluis is duurder dan een simpele MP3 speler trouwens,dus als het puur gaat om de MP3 speler,koop zo'n ding voor 10 euro,en klaar.

Wat een heerlijke problemen en zorgen om te hebben trouwens. :wink:

Zolang je op vakantie bent valt je iPhone onder je reisverzekering dus no worries zou ik zeggen. En op het strand vraag je gewoon aan iemand of ze op je spullen willen letten als je gaat zwemmen.

Moet je wel een reisverzekering hebben natuurlijk, maar dat lijkt wel zo logisch…

Er schijnt een Microsoft ZUNE te zijn die werkt als Case voor de Iphone (de iphone gaat in de Zune). Dan kun je heb gewoon in de auto laten liggen. Wordt echt niet gejat!

[quote:6e46a16dcd="Pete.Z"]Zo'n autokluis is duurder dan een simpele MP3 speler trouwens,dus als het puur gaat om de MP3 speler,koop zo'n ding voor 10 euro,en klaar.

Wat een heerlijke problemen en zorgen om te hebben trouwens. :wink:[/quote:6e46a16dcd]

Inderdaad, koop een Shuffle

Heb mijn ipod heel wat keren in het handschoenenkastje laten liggen in zuid frankrijk. Kan geen kwaad.

Ik heb inderdaad een doorlopende reisverzekering. Weet iemand trouwens hoe dit zit met spullen die gekocht zijn via eBay (zoals deze iPhone)?

Of die verzekerd zijn? Lijkt me wel, zolang je een aankoopbewijs hebt.

in het handschoenkastje heeft mijn ipod touch al een paar dagen gelegen in de stralende zon. als je hem dan nog in een doosje doet kan het geen kwaat :)

Camperen wat is dat?

Ik ga nooit camperen maar ik ga echt op vakantie in een lekker luxe hotel.
Daar hebben ze altijd kluisjes op de kamer en ook nog bij de ballie.

Ik zie een markt voor koelboxen met een cijfercombinatieslot... 8)