iPhone Black Friday deals?

Hallo,

Nu het Black Friday (week) is ben ik opzoek naar een nieuwe iPhone, alleen alle deals mbt de iPhone zie ik nauwelijks tot niks. Qua Black Friday abonnementen zie ik wel wat voorbij komen, maar losse Black Friday deals niet. Denken jullie dat die pas echt komen op Black Friday zelf (26 november 2021)?

Ik ben benieuwd.

Groetjes.

Apple en deals in 1 zin is een bijzonderheid. Het beste waar je op kan hopen zijn eindereeks apple producten waar een elektronicaconcern er nog te veel van op overschot heeft maar dat gebeurt zelden.
Ik heb een aantal jaar terug een iPad pro 10.5 inch kunnen scoren met 300 euro korting bij switch. Maar dit bleek achteraf letterlijk de laatste ipad pro 10.5 te zijn die ze in al hun winkels samen in belgie op voorraad hadden. De 11 inch was toen namelijk net uitgebracht en de 10.5 was onmiddellijk geschrapt door apple zelf.

Je kan misschien proberen uitkijken naar de iPhone 12 (pro) lijn maar ik acht de kans klein dat je een merkwaardige deal gaat vinden

Zie ook:

Uiteindelijk heb ik nog wel een iPhone 12 met 128 GB Zwart kunnen bestellen met Black Friday korting bij Mediamarkt. Was wel lastig want het was elke keer ook zo uitverkocht.