De iPhone schud de zakelijke markt op en brengt Apple er heen.
http://www.telecomlog.nl/iphone-brengt-apple-naar-de-zakelijke-markt/
Op de voorpagina ook een iPhone dossier.
De iPhone schud de zakelijke markt op en brengt Apple er heen.
http://www.telecomlog.nl/iphone-brengt-apple-naar-de-zakelijke-markt/
Op de voorpagina ook een iPhone dossier.
De link werkt niet!
Nu wel weer. De $#@%@ hosting partij had een fout gemaakt.
ik vind titel een beetje misleidend. Artikel gaat over waarom Apple NIET interessant is voor de zakelijke markt. En daar hebben ze gelijk ook. Ik zou het HEEEEEEL stom vinden van Apple als zij geen RIM of MS Exchange support aan bieden. Eerlijk gezegd verwacht ik het ook niet bij de eerste lancering, daar is Jobs te koppig voor. Ik verwacht RIM of MS Exchange support pas in de 3de generatie iPhones. :(
Nee, daar gaat het niet over. Essentie is: de zakelijke markt is niet van plan de iPhone op te nemen in bedrijfssystemen maar daarin komen ze onder druk komen te staan (en dat weten bedrijven) door hun eigen medewerkers. Voor Apple is dat een prachtig moment om in te stappen dus het zou goed kunnen dat ze de kans aangrijpen.
nou, ik denk dat de bedrijven een goed punt maken met bedrijfsgevoeligheid. Ze gaan echt niet hun gevoelige mail naar AOL doorsturen, oid.
Apple moet niet zo eigenwijs en koppig zijn. Neem gewoon een industriestandaard over of kom met daadwerkelijk een veel verbeterde versie opzetten. Ik zeg installeer RIM.
RIM kan je niet installeren want dat is een bedrijf :evil:
Natuurlijk willen bedrijven niet dat medewerkers hun mail massaal doorsturen naar publieke mailomgevingen maar niet alle bedrijven zijn er op ingericht het tegen te houden. Het idee is dat gebruikers dit waarschijnlijk massaal gaan doen als bedrijven het apparaat niet integreren met hun systemen.
Blackberry is niet beter dan wat anders, bv PUSH-IMAP of wat MS gebruikt. Wat Blackberry echt voor heeft (had?) op andere omgevingen voor mobile e-mail zijn de beheermogelijkheden.
ja, t hoeft niet per sé een RIM licentie te zijn ;),
Goede MS Exchange support is ook al goed. Maar ze kunnen niet verwachten dat forwarding mail gebruikt kan gaan worden.
Het mooiste zou zijn als ze voor OsX server pushmail server uitbrengen en alle andere ook ondersteunen. Maar dat zijn er volgens mij meer dan alleen dat van Microsoft en Rim. Samsung gebruikt bijvoorbeeld Visto als pushmail technologie en zo zullen er wel meer zijn.