Dag allen,
Om de één of andere rare reden krijg ik de kalender van mijn iPhone niet gesynchroniseerd met iCal. Mac en Phone beweren wel de calendars aan het syncen te zijn, maar vervolgens valt er niets terug te vinden in iCal (al mijn afspraken staan in mijn telefoon, iCal is leeg) Ik hoopte het probleem op te kunnen lossen met MobileMe, maar ook dat werkt niet. zelfde verhaal, er wordt wel gesynct, maar de MMagenda blijft leeg.
In iTunes staat aangevinkt dat er calendars gesynct dienen te worden.
In mijn iPhone ziet het tabblaadje Calenders er zo uit:
All calendars >
from my Mac
All from My Mac >
- Home >
- Untitled >
- Work >
(deze zijn allemaal leeg, afgezien van een item wat ik in de MMcalendar heb aangemaat. Terugkoppelen werkt dus wel)
gebruikersnaam@mobileme.com
All gebruikersnaam@mobileme.com > (hierin staan wel alle afspraken die ik in mijn iPhone heb gemaakt)
- Untitled > (hierin staan ook alle afspraken die ik op mijn iPhone heb gemaakt, kan kloppen aangezien ik die ook in een Untitled heb gemaakt)
-en nog een paar oude agenda's die van mijn andere Mac gekomen zijn en waar ik eigenlijk wel vanaf zou willen, maar da's een ander probleem.
Het lijkt me toch dat waarvan mijn iPhone zegt dat het op MM staat, dat dat ook op internet op MM zou moeten staan. Maar daar is niets te zien. Iemand enig idee? Mijn dank zou enorm zijn.