iPhone en video: volledige naam laten zien?

Goededag folks,

Ik heb op m’n iPhone 12 afleveringen staan van de grappige muziek-comedy serie “The Flight of the Conchords”
Da’s een lange titel en daarachter staat dan episode 1,2,3 etc.

Nu kan ik dus niet zien welke Episode dat betreft: je hebt alleen maar staan “The Flight of The…” en de rest zie ik niet. Beginplaatje is steeds heztelfde dus dat biedt ook geen houvast!
Een rechtermuisklik met ’ info’ is mijns inziens niet mogelijk en verder kwam ik niet eigenlijk.

Ik vind het te omslachtig om alle namen in iTunes te gaan veranderen dus de vraag:

Hoe laat je de volledige naam zien bij een video kijken op de iPhone?

thanks!

Je kan in iTunes aangeven welke aflevering van welk seizoen is onder het kopje info > video.

Je kan volgens mij makkelijk doorscrollen met ‘volgende’. Dan zou het niet al te lang moeten duren…

[quote:41a4482d94="Neptunus"]Je kan in iTunes aangeven welke aflevering van welk seizoen is onder het kopje info > video.

Je kan volgens mij makkelijk doorscrollen met ‘volgende’. Dan zou het niet al te lang moeten duren…[/quote:41a4482d94]

Ja in iTunes is het makkelijk te zien onder ‘info’ maar ik bedoel specifiek op de iPhone! Want daar heb je geen ‘info-klik’ en daar kan ik dus niet zien welke aflevering het is (je ziet nergens de volledige naam staan!)
Snap je?

Ja, dat is een belangrijk nadeel.

Ik zet er ook heel vaak series op en dan is het gewoon een kwestie van zien aan het blauwe rondje of je hem wel of niet gezien hebt.

Aan de titel zie je niet zo veel.

[quote:195a28d619="KarelWillem"]Ja, dat is een belangrijk nadeel.

Ik zet er ook heel vaak series op en dan is het gewoon een kwestie van zien aan het blauwe rondje of je hem wel of niet gezien hebt.

Aan de titel zie je niet zo veel.[/quote:195a28d619]

Ah daar is dat rondje voor :? En een half rondje is half gezien probably…

Nah, ben benieuwd of een slimme OMTer nog een suggestie/ trucje heeft (ik gooi er ook altijd een week van David Letterman shows op en daar heb ik zelfde probleem)
Althans probleem… 't is een beetje een luxe probleem he :stuck_out_tongue: