SDK alleen ??
SJ heeft al bij meerdere gelegenheden aangekondigd dat SDK in februari komt en lijkt mij daarom zeker geen apart event waardig (dit kan Apple makkelijk via een "stille" update realiseren, een extra event geeft hiervoor geen meerwaarde).
SDK zal onderdeel van het event zijn, maar tevens zal er nog meer te melden zijn >> zoals ondermeer een groot aantal extra landen waar de iPhone (per direct) leverbaar zal zijn....
[quote:776e3c2eb4="Hänsl"]SDK alleen ??
SJ heeft al bij meerdere gelegenheden aangekondigd dat SDK in februari komt en lijkt mij daarom zeker geen apart event waardig (dit kan Apple makkelijk via een "stille" update realiseren, een extra event geeft hiervoor geen meerwaarde).
SDK zal onderdeel van het event zijn, maar tevens zal er nog meer te melden zijn >> zoals ondermeer een groot aantal extra landen waar de iPhone (per direct) leverbaar zal zijn....[/quote:776e3c2eb4]
Even op een rijtje wat ik denk dat zou kunnen:
iPhone 2, nee
SDK, ja met veel voorbeelden en ik verwacht wat workshops erna voor de pers. Enkele bedrijven die al van Apple in het geheim programma’s hebben mogen ontwikkelen presenteren hun nieuwe programmatjes vlug
iMac, nee is er net
MBP, ook niet
MB, wellicht… deze past totaal niet meer in de productlijn qua vormgeving
iPhone/iPod Touch, hier zal nog wat worden gepraat hoe goed het wel niet is dat ze meer gigs hebben
iPod Nano, wellicht eentje met een mini screen erop
Nieuwe iPod “Touch” Classic, een iPod Touch met een HD eraan die 160GB bevat. Veel gebruikers kiezen nu alsnog de iPod Classic doordat ze op de Touch gewoon simpelweg niet al hun informatie kwijt kunnen.
AppleTV Take 2, update is per direct beschikbaar na de persentatie.
[quote:402b2ef6b9="Martijn Snels"][quote:402b2ef6b9="Hänsl"]SDK alleen ??
SDK zal onderdeel van het event zijn, maar tevens zal er nog meer te melden zijn >> zoals ondermeer een groot aantal extra landen waar de iPhone (per direct) leverbaar zal zijn....[/quote:402b2ef6b9]
iPhone 2, nee
SDK, ja met veel voorbeelden en ik verwacht wat workshops erna voor de pers. Enkele bedrijven die al van Apple in het geheim programma’s hebben mogen ontwikkelen presenteren hun nieuwe programmatjes vlug
iMac, nee is er net
MBP, ook niet
iPhone/iPod Touch, hier zal nog wat worden gepraat hoe goed het wel niet is dat ze meer gigs hebben
Nieuwe iPod “Touch” Classic, een iPod Touch met een HD eraan die 160GB bevat. Veel gebruikers kiezen nu alsnog de iPod Classic doordat ze op de Touch gewoon simpelweg niet al hun informatie kwijt kunnen.
AppleTV Take 2, update is per direct beschikbaar na de persentatie.[/quote:402b2ef6b9]
[quote:2cb9b5e114="Martijn Snels"]MBP, ook niet
MB, wellicht… deze past totaal niet meer in de productlijn qua vormgeving[/quote:2cb9b5e114]
Heel misschien toch beide wel - met een multi-touch pad en penryn (concurrenten beginnen deze namelijk ook al aan te beiden in hun laptops)
[quote:2cb9b5e114=“Martijn Snels”]iPod Nano, wellicht eentje met een mini screen erop[/quote:2cb9b5e114]
Nee, is te vers. En net een roze geïntroduceerd. Deze moet nog even lekker uitgemolken worden tot september.
[quote:2cb9b5e114=“Martijn Snels”]Nieuwe iPod “Touch” Classic, een iPod Touch met een HD eraan die 160GB bevat. Veel gebruikers kiezen nu alsnog de iPod Classic doordat ze op de Touch gewoon simpelweg niet al hun informatie kwijt kunnen.[/quote:2cb9b5e114]
Nee, de touch doet het met een solid geheugen, net een update naar 32GB, over een paar maanden 64 en september 128.
[quote:2cb9b5e114=“Martijn Snels”]AppleTV Take 2, update is per direct beschikbaar na de persentatie.[/quote:2cb9b5e114]
Vrijwel zeker.
[quote:681ab56198="Mr Cr00b"][quote:681ab56198="Martijn Snels"][quote:681ab56198="Hänsl"]SDK alleen ??
SDK zal onderdeel van het event zijn, maar tevens zal er nog meer te melden zijn >> zoals ondermeer een groot aantal extra landen waar de iPhone (per direct) leverbaar zal zijn....[/quote:681ab56198]
iPhone 2, nee
iMac, nee is er net
MBP, ook niet
AppleTV Take 2, update is per direct beschikbaar na de persentatie.[/quote:681ab56198]
-C, -V?
Bron: iPhoneClub.nl[/quote:681ab56198]
Ja ach, alles twee keer typen is zo nutteloos hé niet?
[quote:b77b33a3de="Martijn Snels"][quote:b77b33a3de="Mr Cr00b"][quote:b77b33a3de="Martijn Snels"][quote:b77b33a3de="Hänsl"]SDK alleen ??
SDK zal onderdeel van het event zijn, maar tevens zal er nog meer te melden zijn >> zoals ondermeer een groot aantal extra landen waar de iPhone (per direct) leverbaar zal zijn....[/quote:b77b33a3de]
iPhone 2, nee
iMac, nee is er net
MBP, ook niet
AppleTV Take 2, update is per direct beschikbaar na de persentatie.[/quote:b77b33a3de]
-C, -V?
Bron: iPhoneClub.nl[/quote:b77b33a3de]
Ja ach, alles twee keer typen is zo nutteloos hé niet?[/quote:b77b33a3de]
Zou wel leuk zijn. Da's eigelijk wat me nu een beetje weerhoud om een iPod touch te kopen. De verhouding prijs - opslagruimte.
Ik bedoel; een iPod touch met 80 GB hardeschijf voor € 249,-. Zou wel leuk zijn 8) Wordt 'ie gelijk wat dikker, wat ik ook wel prettig vind.
[quote:414c91ec5f="Nikita"]Zou wel leuk zijn. Da's eigelijk wat me nu een beetje weerhoud om een iPod touch te kopen. De verhouding prijs - opslagruimte.
Ik bedoel; een iPod touch met 80 GB hardeschijf voor € 249,-. Zou wel leuk zijn 8) Wordt 'ie gelijk wat dikker, wat ik ook wel prettig vind.[/quote:414c91ec5f]
Pruciesss!, ik heb mijn vingers er al meerdere malen aan gesneden! Dit weerhield me er ook van een Macbook Air te kopen… Kortsluiting om de haverklap.
Ik heb bij zo'n dun ding altijd het idee, dat als ik er te hard op druk, dat 'ie doormidden breekt of iets :P
Zal niet gebeuren, maar het idee krijg ik er wel van...
Was wel blij te horen dat er een nieuwe keynote komende is deze maand.
Wat betreft verwachtingen doe ik deze keer niet mee, dat heb ik wel geleerd na macworld. Maar vergeet niet dat er een ‘world mobile congress’ is 11 februari waar ieder bedrijf dat mobieljes verkoopt nieuwe modellen gaat aankondigen (o.a N96).
Dus als Apple niet achter wil raken zouden ze die iphone snel moeten uitrollen, of een nieuw model aankondigen…
[quote:0fb65bdef3="RobinNL"]Dus als Apple niet achter wil raken zouden ze die iphone snel moeten uitrollen, of een nieuw model aankondigen...[/quote:0fb65bdef3]
Wat een onzin. Het enige dat ze daar zullen introduceren zijn mobiele telefoons die een beetje op de iPhone lijken... de concurrentie loopt momenteel echt jaren achter. Wat ze nog steeds niet snappen is dat het niet om de specs gaat... "gebruiksgemak", dat is de sleutel.
[quote:61ea752dbd="Zakske"][quote:61ea752dbd="RobinNL"]Dus als Apple niet achter wil raken zouden ze die iphone snel moeten uitrollen, of een nieuw model aankondigen...[/quote:61ea752dbd]
Wat een onzin. Het enige dat ze daar zullen introduceren zijn mobiele telefoons die een beetje op de iPhone lijken... de concurrentie loopt momenteel echt jaren achter. Wat ze nog steeds niet snappen is dat het niet om de specs gaat... "gebruiksgemak", dat is de sleutel.[/quote:61ea752dbd]
Zit wat in. Toch denk ik dat de iphone voor de massa nog net iets te duur is op het moment. Een 'goedkoper' model zou logisch zijn als je het mij vraagt.