iPhone firmware 1.1.3 preview

Er zijn vandaag een aantal preview afbeeldingen online gekomen van de (hopelijk) iPhone nieuwe firmware 1.1.3.

Nu maar hopen dat het geen hoax is :smiley:

[b:401a911f7b]ModMyiFone.com meldt het volgende:[/b:401a911f7b]

[b:401a911f7b]iPhone 1.1.3 Firmware Preview Gallery[/b:401a911f7b]
Looks like the soon-to-be-released iPhone firmware 1.1.3 has quite a few surprises. We were able to get a look at it, and here is what we found:

[img:401a911f7b]http://www.gearlive.com/blogimages/gallery/iphone-113-preview/005-iphone-113-google-maps-options_medium.jpg[/img:401a911f7b]

[b:401a911f7b]New Features sighted:[/b:401a911f7b]

• Edit Home Screen
  • Drag Calculator App
  • Drag Mail App
  • New Google Maps Menu
  • New Google Maps Options
  • Google Maps Locate Me Feature
  • SMS Multiple People
  • New Bookmarks Menu
  • Add Bookmark to Home Screen
  • Bookmark on Home Screen

That is all we have found for now. We also know that is you used AnySIM to unlock your phone, you can expect the 1.1.3 update to brick it. Good times.
Take a look at our iPhone Firmware 1.1.3 Gallery for a photo tour of the new stuff.
http://www.gearlive.com/gallery/category/C51

Bron: http://www.modmyifone.com/forums/showthread.php?s=25329e75240d9644ed5c3aeb9c68178a&t=23231

Ik kwam dit bij Youtube tegen: Activatie 3G op iPhone

http://www.youtube.com/watch?v=lcxi7I1NvKo

Hmz.. iphone update? hopenlijk komt er ook nog iets voor de touch erbij..

nice, en ik hoop ook op een international update die de bug uit 1.1.2 verhelpt voor de mensen met legaal unlocke phones!

[quote:9857db5861="Odyssey"]... legaal unlocke phones![/quote:9857db5861] Wat zijn dat? Unlockt en legaal gaat niet samen volgens mij?

[quote:77f9929ec4="KarelWillem"][quote:77f9929ec4="Odyssey"]... legaal unlocke phones![/quote:77f9929ec4] Wat zijn dat? Unlockt en legaal gaat niet samen volgens mij?[/quote:77f9929ec4]in frankrijk wel :)

daar kan je via orange en apple je iPhone laten unlocken dmv de iTunes store.
een legale unlock dus.

het enige probleem is dat er nu nog een bug in de huidige firmware zit (probleem zit hem in international)
waardoor de phone app en sms app crashen en je enkel maar kan bellen naar mensen ut je contacts met een niet franse (of ander land waar iPhone verkocht wordt) sim kaart.

dit probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn in 1.1.3, waardoor men voor dit te corrigeren niet meer zal moeten jailbreaken en iWorld installeren.

zal natuurlijk weer lastig worden om 1.1.3 te jailbreaken.. het is maar hopen dat er zo snel mogelijk een hack komt nadat 1.1.3 uit is en hopelijk blijft turbosim ook nog gewoon werken

Ik heb nog wel een paar suggesties voor Apple:

• Synchroniseren via WiFi, net zoals de AppleTV doet. Dan hoef je niet iedere keer een draadje te pakken.
  • Synchroniseren uit iTunes halen. Het is toch raar dat je een muziekprogramma op moet starten om je kalender te synchroniseren. Dat is net zoiets raars als op de Start-knop drukken om te willen stoppen.

Een klein achtergrondprocesje, dat via WiFi synchroniseert zonder dat je het merkt, zou veel gebruikersvriendelijker zijn.

Via iTunes kan je nu alleen wel zelf bepalen wat je er wel en niet op wilt hebben. Als dat automatisch gaat via een achtergrond proces, kan dat dus niet. Dan wordt het een beetje zoiets als die automatische Windows Update; wat ik persoonlijk vreselijk vind, omdat je niet zelf mag uitmaken wat 'ie wel en niet (en wanneer) download e.d. ...

dat alles via iTune sgaat is nog een erfenis uit de iPod tijd. iTunes is zich trouwens aan het profileren als multimedia programma / platform waar het heel logisch in is dat een multimedia device zoals de iPhone perfect mee kan samenwerken.

ik hoop dat op termijn quicktime zal verdwijnen en geintegreerd zal zijn in iTunes.
maw dat je iTunes kan gebruiken voor het afspelen van eendert welk mediabestand (en die ook eventueel op iPod gaat kunnen zetten)

het enige wat we dan nog nodig hebben is een iTunes bibliotheek fysiek kunnen loskoppelen van een mac

daydreams :slight_smile:

Iemand die foto's van die site al elders gehost? Ik meen dat wij niet de enigen zijn die er een kijkje komen nemen

De plaatjes die op de homepage staan (dus niet de 'gallery') :

Op m’n Flickr account. De Gallery is nog aan het laden :wink:

[quote:45f883ca1c="Nihilist"]Iemand die foto's van die site al elders gehost? Ik meen dat wij niet de enigen zijn die er een kijkje komen nemen[/quote:45f883ca1c] Had ze daarstraks in het verzameltopic over de iPhone gegooid, geen idee dat het een nieuw topic waard zou zijn.

-> http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1566196#1566196

Ik snap er de ballen van...

Ipod Touch ziet er echt leuk uit, maar om het echt even functioneel te maken als de Iphone (op die belfunctie na) moet je het hacken met die jailbreak. Daar ben ik al uit.
Nu… waarom hebben ze dat niet op voorhand gedaan? waarom doen ze al die applicaties niet in die Ipod touch? waarom moet je met de Touch zo een omweg maken, om hem te krijgen zoals je wilt?
Ik zeg het u: Ik snap er de ballen van.

Ik wil wel een Ipod Touch kopen, maar wacht er toch liever een beetje mee.

[quote:3d33110bce="Lorenz"]Ik snap er de ballen van...

Ipod Touch ziet er echt leuk uit, maar om het echt even functioneel te maken als de Iphone (op die belfunctie na) moet je het hacken met die jailbreak. Daar ben ik al uit.
Nu… waarom hebben ze dat niet op voorhand gedaan? waarom doen ze al die applicaties niet in die Ipod touch? waarom moet je met de Touch zo een omweg maken, om hem te krijgen zoals je wilt?
Ik zeg het u: Ik snap er de ballen van.

Ik wil wel een Ipod Touch kopen, maar wacht er toch liever een beetje mee.[/quote:3d33110bce]

Heel simpel: Ze willen ook nog iPhone’s verkopen!
:slight_smile:

Hier ben ik nog niet uit: Zal het ALTIJD zo zijn dat de Ipod touch zijn 'verborgen talenten' voor het grote publiek zal achtergehouden? Elke keer als er een nieuwe update is voor de Ipod Touch: moet je alles terug opnieuw resetten en terug hacken?

Ik kan de situatie het best vergelijken met een prachtige Aston martin Vanquish:
V 12
48 kleppen
5935 cc
achterwielaandrijving
kracht: 520 BHP @ 7000 r/min
koppel: 577 Nm @ 5800 r/min

Allemaal mooi… Stel nu dat er een snelheidslimiet is geplaatst van 70km/u.
Complete verkrachting van de mooie vierwieler.

[quote:9dfa2790a2="Lorenz"]Allemaal mooi... Stel nu dat er een snelheidslimiet is geplaatst van 70km/u.[/quote:9dfa2790a2]

Da’s wel veel beter voor het milieu

maar als je aan het milieu wil denken koop je toch een hybrid? en geen auto met v12

[quote:069d6c090c="Lorenz"]...Ipod Touch ziet er echt leuk uit, maar om het echt even functioneel te maken als de Iphone (op die belfunctie na) moet je het hacken met die jailbreak. Daar ben ik al uit. Nu... waarom hebben ze dat niet op voorhand gedaan? waarom doen ze al die applicaties niet in die Ipod touch? waarom moet je met de Touch zo een omweg maken, om hem te krijgen zoals je wilt?...[/quote:069d6c090c] De reden daarvoor is héél simpel. Pas vanaf februari gaat men aan de slag met het ontwikkelen van software voor de iPhone en iPod touch. Apple houdt hier graag een vinger in de pap om een stabiel systeem te garanderen. Feitelijk is het apparaat iets te vroeg op de markt gebracht dus. Maar Apple 'leert' nu ook een hoop van al die fraaie gratis hacks en zal dit zeker gebruiken voor eigen 'leer ende vermaeck'.

@bjorngra:

Dat filmpje klopt niet. Er zit geen 3G chip in. En als je goed kijkt bij je eigen iPhone staat daar Dataroaming. Dus waarschijnlijk heeft hij die tekst aangepast en de uitleg daaronder :wink: