Beste medeforummers,
Ik heb een vraag met betrekking tot een garantie probleem waar ik tegenaanloop. Ik heb op dit moment een iPhone 4 waarvan de homebutton niet goed functioneert, dit heb ik al proberen op te lossen door de software trucjes en ook door schoonmaken met alcohol (door Apple zelf) maar echt over is het niet.
De iPhone komt uit november 2010. En heb hem tweedehands gekocht, van de verkoper heb ik via mail het aankoopbewijs gekregen. Hieruit bleek dat ie van een biedingssite vandaan komt, Bidrivals.com. Nu kan ik daar niets meer over vinden en lijkt het failliet of iets dergelijks te zijn.
Toen ik afgelopen week naar de Apple store ging en een afspraak had met de genius bar werd mij verteld dat ik recht had op garantie en dus een nieuwe ondanks dat ie anderhalf jaar oud is (omdat ik het formulier mee had waarop staat dat ik gebruik maak van van mijn Europese recht). Echter konden ze niet zien waar die gekocht was en werd mij verteld dat het via de verkopende partij geregeld moest worden.
Weet iemand wat ik in dit geval het beste kan doen? Van de verkopende kan ik niet echt iets vinden meer op internet.
Alvast bedankt,
Jeroen