ik had een codeslot op mijn iPhone, ik heb zo stom als ik ben mijn code een paar keer verkeerd ingevoerd en nu is mijn iPhone geblokkeerd!! Weet iemand ASAP raadt hoe ik dit kan herstellen?
THX!
[quote=tMobile]
[b]Ik ben mijn pin/puk codes vergeten, wat nu?[/b]
Als je driemaal een verkeerde PIN code hebt ingetoetst, zal de simkaart automatisch worden geblokkeerd. In dat geval zul je je PUK code moeten intoetsen om de blokkade op te heffen. De PUK code staat op dezelfde pagina als de PIN code welke bij de simkaart is meegeleverd. Als je de PUK code niet kunt vinden, bel dan met de Klantenservice
[/quote]
het is niet de sim code, het is het codeslot (password om iPhone aan te zetten) ik had dit zo ingesteld op mijn iPhone..
herstellen in itunes en niet van backup restoren
Volgens mij kun je de iPhone na een minuutje of 5 weer gewoon gebruiken. Ik heb het ook een keer meegemaakt en na een paar minuten geeft hij weer toegang om de code opnieuw en correct in te voeren.
volgens mij staat de puk code toch ook op de achterkant van de simkaarthouder, dat ding waar je de simkaart uit hebt geklikt de eerste keer.
hoeveel keer moet je de code fout invoeren voordat ie zichzelf vastzet? ik typ de mijne nogal vaak verkeerd in mijn haast (of de iPhone die niet bij kan houden hoe snel ik probeer te typen..). dit gaat dus over het codeslot, niet over de sim lock (daar geeft ie keurig aan: nog 3 pogingen over iod).
Als je hem via iTunes weer laten herstellen zou het goed moeten zijn.
Je kunt het na het wachten steeds opnieuw proberen, tenzij je de optie kiest dat je iPhone zich na 10 pogingen gaat wissen.
*edit* Hier staat precies beschreven hoe het werkt:
http://support.apple.com/kb/ht1212
Ik heb dit ook nu jongens, maar als ik mijn iphone aansluit op mijn imac gebeurd er niets, en als ik hem gewoon aan probeer te zetten krijg ik het bootscreen (apple logo) met een wit laad icoontje erop en gebeurd er verder niets... Hoe krijg ik hem weer werkende? Heb een iphone 4.
Je hebt een heel ander probleem...
Weet je een oplossing? Ik had een codeslot erop ivm e-mail van werk, maar mijn zusje van 7 heeft mijn iPhone in haar handen gekregen en nu zit ik met dit probleem.
Ter info: de oplossing blijkt inleveren bij T-Mobile voor reparatie, verwachting is binnen 2 weken mijn geliefde iPhone weer terug te hebben. Tot die tijd maar weer gebruik maken van de antieke iPhone3G die nog in de kast lag weg te verstoffen.
Hallo,
Ik heb mijn iPhone 4 dagen, en heb er een ontgrendelingscode opgezet.
Ineens doet mijn code het niet meer, zegt gewoon keihard dat de code niet klopt terwijl ik deze code altijd heb gehad. Wat moet ik nu doen ?
Lezen: http://support.apple.com/kb/HT1212?viewlocale=nl_NL
Ik heb het gelezen en heb net ook al op Herstellen geklikt, na 8 minuten zegt itunes dat er iets is met het netwerk waardoor hij niet herstelt kan worden. Ik weet niet meer wat ik moet doen!!
Rustig blijven ademen.:wink:
Welke fout krijg je precies te zien?
Hallo hier ben ik weer!
mijn iPhone is ALWEER kapot!
helaas nu erger dan eerst..
ik zat bij familie, gewoon op msn op de iphone
en ik denk; ff kijken of iemand nog iets zegt
wil hem ontgrendelen en doet NIKS meer.. helmaal niks!
heb hem aan de oplader gedaan en al aan de laptop
maar hij doet niks? wat moet ik nu doen?
omg mijn iphone is ook geblokkeerd!!! :(
hoe kan ik hem deblokkeren? Als ik nar itunes ga zegt ie dat ik mijn toegangscode moet invullen, maar dat kan niet omdat ie gelokeerd is!
Wt kan ik doen? :(
Je kunt je codeslot op je iPhone 3GS of iPhone 4 opvragen / herstellen met een tooltje. Zonder je toestel te hoeven wissen.
Zie [url=http://www.iphonescreen.nl/iphone-ipod-ipad-toegangscode-opvragen-resetten-herstellen/]hier[/url] linke voor uitleg.