Hallo Jesse,
waar kan ik dat tooltje vinden, zonder alles te hoeven wissen?
JS
Hallo Jesse,
waar kan ik dat tooltje vinden, zonder alles te hoeven wissen?
JS
een paar vrienden van mij probeerde grappig te zijn en hebben mij codeslot verandert alleen nu kan ik niet meer in mijn iphone en hij zegt: iphone geblokkerd verbind met itunes. alleen ik heb ook geen laptop meer, waat moet ik nu doen???
Wachtwoord aan je ‘vrienden’ vragen?
ja dan kan wel maar ik heb daar nu niks meer aan heeft iemadn anders miss een idee hoe je anders je tel kan deblokeren?
nog wel bedankt Dr. User
iPhone in DFU en herstellen via iTunes, daarna je backup terugzetten
ik heb dit allemaal gedaan hem gewist maar nu kan ik mijn pincode van mijn simkaart niet invoeren die ik wel weet wat nu want ik was nou net oz blij dat ik heb weer aan kreeg :l
Je puc code van je simkaart kun je bij de meeste providers opvragen via hun website of met de telefoon. Je simkaart heeft niks te maken met itunes. Als deze is vergrendeld zal hij ook in andere telefoons vergrendele zijn. Een pin/puc code is ook wat anders dan de code die je ingesteld heb op je telefoon (toegangscode). Als jouw toegangscode geblokkeerd is moet je vaak wachten tot de resterende tijd over is. Is de resterende tijd te lang om te wachten (bijvoorbeeld 1 jaar) dan kan je je iphone of ander apple device inpluggen in je pc en hem via itunes resetten. Je kan itunes op de website van apple downloaden voor windows.