iPhone geeft error 6 aan,

zelfde probleem als Skonning....

Hier ook error 6 , wat te doen :roll:

Ik heb het ook, ben er net 3 uur mee bezig geweest.

De oplossing staat echter al eerder in dit topic en is afkomstig uit een ander topic:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1797036#1797036

Werkte bij mij. Al is hij nu wel weer gelocked lijkt het… Even kijken hoe we dit nou weer gaan oplossen. :slight_smile:

Na 2 uur gekloot is die eindelijk werkend :D

Ik doe nu weer een poging tot een update naar 2.1.

Ik ben inmiddels van 2.0.2 naar 2.1 (mislukte steeds, error 6) terug naar 2.0.2 gegaan om de unlock opnieuw te doen. Nu dus opnieuw een poging tot een update naar 2.1!

Maar mooi dat het bij jou inmiddels gelukt is! :slight_smile:

Hier gaat het nog steeds niet goed hoor.. Ik ga wel weer even terug naar 2.0.2 en wacht een paar dagen tot er een jailbreak + unlock voor 2.1 is.

Op mijn Intel 24": Groot probleem. Geen restore en allerlei foutmeldingen. Toen maar naar mijn G4 Bolletje 20" en voila! ZOnder problemen. De restore daarna op mijn Intel liep vloeiend. Dus wie een tweede MAC heeft, gewoon daarop doen en daarna je laatste backup van je 'hoofdmac' gebruiken.

Mijn gedachte is dat er een downloadfout onstaat.

Zo het is gefixed!

Mensen die problemen hebben moeten even proberen om onder een nieuwe user account de update te doen, ging bij mij toen zonder problemen! Pfft, eindelijk!

Update is heerlijk, dus zeker de moeite waard! :slight_smile:

Het is eindelijk gelukt dankzij MrAcid; een andere gebruikersaccount werkt idd wel.

Ontzettend bedankt en iedereen succes!!!

Probleem blijft bij mij. Krijg op geen enkele manier iPhone hersteld. Misschien zit het probleem bij nieuwste versie van iTunes.

Krijg meldig dat ik iTunes opnieuw moet installeren.

[quote:95eacefd62="Skonning"]Het is eindelijk gelukt dankzij MrAcid; een andere gebruikersaccount werkt idd wel.

Ontzettend bedankt en iedereen succes!!![/quote:95eacefd62]

Goed om te horen! :slight_smile:

[quote:ac12bd6b00="MacBlade"][quote:ac12bd6b00]Error -6 wil zeggen dat je iPhone/iPod touch niet in de DFU-mode staat wanneer je herstelt [/quote:ac12bd6b00]

en DFU staat voor…?[/quote:ac12bd6b00]

Device Firmware Upgrade :wink:

[quote:7f5d5c4d53="ProBookMac"]Probleem blijft bij mij. Krijg op geen enkele manier iPhone hersteld. Misschien zit het probleem bij nieuwste versie van iTunes.

Krijg meldig dat ik iTunes opnieuw moet installeren.[/quote:7f5d5c4d53]

Heb nu vanaf MacBook via update iTunes 8 alles kunnen updaten. En hij werkt weer.
Alleen ben je al je apps kwijt, ondanks restore vanuit backup

Ik had al mijn apps gewoon nog na afloop hoor. Maar je zou ze via je Mac gewoon weer moeten kunnen synchroniseren. Vrees alleen dat je wel al je settings/highscores van je apps kwijt bent.

Bij mij werkte de boel uiteindelijk door alles van itunes/iphone te de-installeren opnieuw op te starten en opnieuw itunes 8 vanaf website te downloaden en te installeren. Duurt even, maar dan heb je ook wat :) .. ik vermoed dat de upgrade itunes 7>8 niet goed heeft gewerkt.

Gelukkig bewaard i alles nog bij het de-installeren dus ik heb alles weer (muziek moest ik wel weer opnieuw aangeven op mijn iphone te zetten). Dat werkt wel prachtig!

Succes!
Chris

Als ik een nieuwe gebruiker maak start iTunes 8 op. Hiermee gaat de de update wel lukken? Onder m'n eigen account blijven de errors zich opstapelen.

Ik wil mijn iphone updaten maar ik krijg steeds foutcode 1604. Vervolgens moet ik mijn iphone herstellen in de dfu stand en met alt & herstel de oudere software er weer op zetten.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik de nieuwe update (2.1) erop krijg?
Het is een legale 3g.

oh ja, itunes eraf gooien en weer installeren werkt bij mij niet. Dat heb ik ook al geprobeerd…

Zo te zien aardig wat problemen met de update. Is er nergens een fix te vinden? (heb zelf zowat alles geprobeerd wat hier en op andere sites is voorgesteld)

Toch nog gelukt na de zoveelste poging op een nieuwe gebruikers account....

Eindelijk kwam 2.1 door vor m'n iPhone. Hiermee lijk ik de melding niet meer te hebben...