Iphone geeft fout na herstart

Hallo allemaal,

Als ik mijn iphone een reset geef bovenste knop en home button tegelijk indrukken tot appel verschijnt start hij opnieuw op maar geeft hij aan dat ik hem aan de computer moet hangen voor activatie. Als ik dit doet is het in 1 sec klaar en doet alles het weer. Op zich dus geen probleem maar wel apart want hij deed dit eerst nooit ? Maar nu ga ik met vakantie normaal hang ik mijn iphone altijd aan mijn imac en daar activeert hij zich dan ook maar ik neem nu mijn macbook mee op vakantie kanik hem daar dan ook zo aanhangen ? immers staat de backup en software allemaal op de imac ?

Iemand een tip of advies !

waarom wil jij je iphone steeds resetten dan? (op vakantie is dat toch niet nodig)

Hoe lang houd je de beide knoppen ingedrukt? Een reset kun je uitvoeren door beide knoppen enkele tellen in te houden. Echter zoals ik het nu lees, krijg je het iTunes-connect-icoon te zien. Dat wil zeggen dat je langer dan 10 seconden de knoppen hebt ingedrukt, en deze methode volgt dan om nieuwe firmware via iTunes op je iPhone te zetten.

Mijn advies: beide knoppen (aan/uit en home) slechts enkele seconden vasthouden tot het beeldscherm zwart wordt, dan zal daarna de iPhone resetten en naar je lockscreen gaan.

ik hou ze net zolang vast tot apple loge verschijnt dat is dus blijkbaar te lang als ik het goed begrijp. Nu rest alleen nog kan ik hem ook aan mijn macbook hangen ?

mag ik vragen wat de reden is dat jij hem steeds wilt resetten dan? heb je een softwarmatig probleem of zo?

[quote:851173fa08="arw"]ik hou ze net zolang vast tot apple loge verschijnt dat is dus blijkbaar te lang als ik het goed begrijp. Nu rest alleen nog kan ik hem ook aan mijn macbook hangen ?[/quote:851173fa08] Allereerst wil ik voorstellen dat je het eens probeert. Het idee zou zijn dat iTunes op je MacBook vraagt of ie de software mag downloaden (zorg dus dat ie connected is met Internet). In principe slaat je iMac software op in een aparte map. Uiteraard werkt een MacBook hetzelfde als een iMac, dus dat zal ook het geval zijn op je MacBook. Het is dus een kwestie van een maal de software downloaden, vervolgens heb je 'm altijd direct en offline paraat. Totdat er natuurlijk een nieuwe versie uitkomt.

@ jeroen de reset voer ik uit omdat ik geen signaal meer heb als ik de reset doe is het signaal weer terug heel gek maar het is zo