iPhone geeft geen geluid

Mensen,

Wie kan mij helpen. Mijn iphone geeft geen geluid. Als ik op + druk voor volume dan zeg hij koptelefoon. Ik heb al gekeken naar stof maar dat zit er niet in. Ook een herstart van de iphone wil niet helpen. Als ik mijn koptelefoon erin steek hoor ik dus wel geluid! Ook als ik naar beltonen ga en ik druk er eentje aan dan laat hij hem wel horen via mijn speaker.

Wie oh wie?

Toch moet het haast wel de sensor van je hoofdtelefoon of dock connector zijn. Kijken heeft niet zoveel zin. Ik zou er (voorzichtig) wat perslucht op loslaten... Misschien ook een paar keer de plug van je hoofdtelefoon op en neer bewegen.

Heb ik ook gedaan en ook dat doet hij niet (zowel plug erin eruit en perslucht). Iemand anders een idee?

er kwam wel hoop troep (pluisjes uit) maar geen resultaat

Het is overigens wel vaag dat als je een beltoon aanklikt je die weer wel hoort! Ook als ik gebeld wordt komt er geluid uit mijn boxjes. Alleen niet met sms, muziek ed

Zelf heb ik (nog) geen iPhone, maar wel een Android toestel.
Heb je niet net als bij Android verschillende volume regelingen?
Bij Android kun je het beltoon volume apart regelen van de media volume (mp3 e.d.).
Als dat bij de iPhone ook kan, heb je waarschijnlijk een van de regelaars op 0 (nul) staan.

Nu ga ik iets heel aparts vertellen. Heb niks veranderd of gedaan en ineens doet hij het weer. HEEL VREEMD

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval

Dat was de geest van Steve die toevallig langs kwam...:wink:

Dan is de geest uit de telefoon i.p.v. de fles ;-)
Steve had toch geen drankprobleem?