Iphone gegevens terugzetten

Aloha!

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar vond geen passend antwoord op mijn vraag.

Zojuist plaatste ik mijn iphone in het dok en leek hij normaal te gaan synchroniseren, maar vlak daarna kreeg ik een foutmelding dat hij ontkoppeld was (wat niet het geval was, iphone nog steeds zichtbaar in itunes) nadat ik de iphone uit het dok had gehaald waren alle apps weg. weer teruggeplaats en alles is weer terug, er moet alleen even opnieuw geschoven worden dacht ik.

Maar: Van bepaalde programma’s zijn de gegevens weg, ik had er bijvoorbeeld een voicerecorder op staan en daarmee enkele colleges opgenomen, die bestanden zijn nu verdwenen.

Vraag: kan ik de iphone herstellen en deze gegevens terughalen? en een bepaalde tijd selecteren bijvoorbeeld terugzetten na de configuratie van vanacht? Of loop ik dan het risico dat er ineens smsjes en agenda afspraken gaan verdwijnen als ik hem terugzet naar een eerdere configuratie?

Alvast bedankt!

Kijk eens bij iTunes/voorkeuren/apparaten.. En dan zul je zien dat er diverse reservekopieën van je apparaten staan. Daarvan kun je dus de zaak terug zetten als je herstelt. Succes. :sealed: :innocent:

erg bedankt!

Het probleem heeft zich echter weer voorgendaan en ik heb het vermoeden dat er iets goed mis is… de iphone maakt wanneer ik hem in de dok steek ook geen trilling en het scherm synchroniseren licht ook niet op, vervolgens wist hij bijna alle soorten data tot er alleen nog “anders” staat.

zie hier:

[img:bde1b46bca]http://www.ideainvest.nl/afbeelding[/img:bde1b46bca]

Misschien dat ik met time machine nog data van gisteren kan terugzetten

Misschien eens letten op de usb poort waar je hem op zet. Ik heb hem meestal op het toetsenbord, maar beter is het bijvoorbeeld in de computer zelf. Want soms trekt de iPhone veel stroom om op te laden en dan kun je hem beter eerst even op het 'stroom' zetten. Tenminste zo los ik het op. :sealed: