iPhone in de auto?

Weet iemand of dit werkt met een iPhone?

http://www.harmankardon.com/drive-1/default_dp1.aspx

Dit setje kan je uit Duitsland kopen via eBay voor 60 euro. Als dit werkt zou het ideaal zijn!

Werkt ook met de nano, en die connector past ook in de iphone.

Dus dat moet werken.

wissel je dan niet bij iedere bocht en dergelijke per ongeluk van nummer?

Je krijgt wel een melding dat de accessoire niet geschikt is voor de iphone, bla bla bla. Maar het werkt wel. Ik heb de Drive&Play werkend met Mini, Nano, Photo en iPhone Ontzettend handig apparaat, je bent wel even bezig met aansluiten, maar dan...

[quote:d8ffa517f3="Indomarco"]Je krijgt wel een melding dat de accessoire niet geschikt is voor de iphone, bla bla bla. Maar het werkt wel. Ik heb de Drive&Play werkend met Mini, Nano, Photo en iPhone Ontzettend handig apparaat, je bent wel even bezig met aansluiten, maar dan...[/quote:d8ffa517f3]

Kijk, dat wilde ik horen!

Mooi zo, gaat besteld worden!

En voelt hij een beetje degelijk aan? Fijne feedback enzo?

[quote:eb809e41b0="carpebios"]Werkt ook met de nano, en die connector past ook in de iphone.

Dus dat moet werken.[/quote:eb809e41b0]

Dat is wel heel erg kort door de bocht :lol:

werkt wel maar je iPhone wordt in vliegtuigmodus gezet dus je kan niet gebeld worden of zelf bellen.

Hebmijn iPhone ook eens aan mijn radio gehangen (Pioneer met kabel) werkte goed maar was niet bereikbaar.

[quote:7e0dc9c183="queenfan"]werkt wel maar je iPhone wordt in vliegtuigmodus gezet dus je kan niet gebeld worden of zelf bellen.

Hebmijn iPhone ook eens aan mijn radio gehangen (Pioneer met kabel) werkte goed maar was niet bereikbaar.[/quote:7e0dc9c183]

Hij vraagt óf hij in Airplane mode moet.

Als je dan op Nee drukt, gaat ie niet in Airplane mode hoor.

Het is iig een goed en betrouwbaar merk.

Ik heb van de week de Alpine ida x100 besteld met bleutooth set erbij.. Heb het getest bij de dealer en het werkt echt perfect! Dus mocht het niet werken is dit nog een goede optie!

[quote:c7f28626ef="nielzr6"]Ik heb van de week de Alpine ida x100 besteld met bleutooth set erbij.. Heb het getest bij de dealer en het werkt echt perfect! Dus mocht het niet werken is dit nog een goede optie![/quote:c7f28626ef]

Die ken ik inderdaad, en is maar €299,-

Maar dan kan ik geen cd’s meer afspelen, en dat doe ik nog vaak.

Ik heb de Drive&Play in Rotterdam bij Correct gehaald. Was een B-voorraad (wat dat is; schiet mij maar lek) voor maar 58 euro.

Sterker nog:

http://www.correct.nl/artikel.php?SUBMENU=Assortiment&DIVISIE=special&KLASSE=8&KLASSEOMS=Auto+Navigatie+%26+Hifi&SOORTOMS=Accessoires&VOORRAADSOORT=A&SOORT=9907&ARTNR=311318B

Dat is precies de plek waar ik 'm ook vandaan haal.

Geweldige winkel die koopjeskelder daar!